Українка поскаржилася на те, що в "Ощадбанку" з її картки для соціальних виплат знімали комісію протягом чотирьох років – за відсутність руху коштів. Про це вона написала на сайті «Мінфін».

За її словами, карту для соціальних нарахувань в "Ощадбанку" вона відкрила ще в 2017 році - спеціально для нарахувань зі служби зайнятості, а також для дитячої допомоги. "Мені прийшли зарахування з виплати зі служби зайнятості після того, як я виїхала за кордон, тобто у вересні 2017 року отримала СМС, що гроші вже на рахунку», - згадує вона.

Разом з тим, щоб не платити за зняття коштів в іноземних банках, карткою вона не користувалася.

"Знімати я їх не могла, так як було не в Україні, з інших банкоматів не хотіла виводити гроші, щоб не платити комісію. Передбачалося, що гроші таким чином зберігатися і по приїзду в Україну я буду розташовувати вже грошовими коштами. Прилетіла в Україну в липні 2021, пішла в банк, щоб перевипустити карту і зняти гроші з рахунку. І тут з'ясовується, що з Грудня 2017 року по Січень 2020 року з мене стягувалася комісія!», - дивується Українка, додаючи, що при цьому ніяких повідомлень їй не приходило.

Популярні новини зараз

Надіються всі, але мало хто відчує: чого чекати від індексації пенсій у 2025 році

Дають лише 3 дні: в Україні змінилися правила повісток поштою, що це змінює для чоловіків

Будуть великі штрафи: з якого віку юнаків чекають у ТЦК

Коли скасують графіки відключення світла: хто та як формував черги

Показати ще

"СМС-Банкінг теж був підключений! Але СМС не приходили. А чому? Тому що був в січні 2018 року в системі якимось чином був поміняний номер! На абсолютно не знайомий мені. Як це розуміти? Тобто, перше, плата за СМС-оповіщення знімалися регулярно протягом 3-х років, але кому прислали повідомлення? Друге, карта була спеціально відкрита для соціальних виплат, працівник мене запевнив, що це спеціальна карта, пільгова, з неї не стягуються ніякі «Екстра» комісії», - обурюється жінка, додаючи, що в договорі не було зазначено, що комісія буде стягуватися за відсутністю руху грошових коштів.

Ощадбанк, фото: Знай.uа

"Ніяких "Екстра" комісій немає і не було, про цю комісію СМС не повинні приходити і направлятися, в договорі банку написано, за неактивний рахунок більше року банк знімає 100грн... Передбачалося зберігати гроші? Це не ощадкнижка, а банківський рахунок, який обслуговується банком » ,- пояснюють їй в коментарях.

У банку підтвердили цю інформацію, а з приводу зміни номера телефону пообіцяли розібратися детальніше.

Нагадавши, українець втратив здатність ходити і позбувся карти "Приватбанку" - " чхати їм на клієнтів"

Як повідомляв Знай.ua, Ощадбанк залишив українця без зарплати, тому що співробітники не вміють користуватися додатком: "гроші пішли не туди"

Також портал Знай.ua писав, що українців попередили про шахраїв, які працюють від імені Приватбанку: "заманюють високими доходами"