В останні кілька місяців українці все частіше скаржаться на сервіс одного з найбільших державних банків країни "ПриватБанк". Так, українка, яка підписала себе ніком "Свєтік" заявила, що в банку давно використовують схему невидачі готівки через банкомат. Дівчина намагалася зняти 1000 гривень, проте банк у відповідь дав цілих - 0 гривень і зарахував зняття.
Про це стало відомо завдяки новому повідомленню незадоволеного клієнта "ПриватБанку" на порталі Minfin у розділі для відгуків.
"У ПриватБанку давно використовується схема - коли клієнт знімає готівку в банкоматі, йде списання і при останньому кроці "Візьміть ваші гроші" - їх просто не видає... і людина залишається без грошей, які вже списано! Особисто я сама попалася на це, позбувшись 1000 гривень.
Довести практично неможливо... ПриватБанк відмовив у наданні відео і відповів, що була інкасація і у них все зійшлося, нібито зайвих грошей вони не виявили... написавши заяву в поліцію, також зрозуміла, що через таку "дрібну" суму ніхто особливо розбиратися не буде, тим паче, що головний офіс банку знаходиться Дніпрі…
Гороскоп на 13 березня: для кого четвер може стати справжнім викликом
Водоканал попередив українців: хто віддасть за комуналку більше
Проїзд у громадському транспорті буде безкоштовним для всіх: де запровадять нові правила
На пенсійну карту гроші більше не прийдуть : хто залишиться без соцзабезпечення
Впевнена, що карма за все це наздожене! А людям потрібно бути дуже обережними і фіксувати відразу все на місці.", - пише українка, яка представилася як "Свєтік".
Раніше повідомляли, українка поскаржилася на зарплату, "заморожену" в Ощадбанку: "Хто дав право?".
Як повідомляв Знай.uа, українців попередили про шахраїв, які пишуть з акаунтів близьких людей у соцмережах: "Не переводьте гроші!".
Знай.uа писав, українка хотіла зняти 9 тисяч з банкомату "Привату" , а залишилася ні з чим: "Треба оплатити лікування".