В останні кілька місяців українці стали все частіше скаржитися на сервіс одного з найбільших державних банків "ПриватБанк". Часто люди стикаються з дуже незручними ситуаціями і просто не можуть знайти вихід.

Цього разу клієнт банку заявив, що йому довелося заблокувати картку з рахунком через підозрілі маніпуляції. Важливо те, що карткою клієнт ще не користувався.

Про це стало відомо завдяки повідомленню незадоволеного клієнта "ПриватБанку" на порталі Minfin у розділі для відгуків.

ПриватБанк, фото: Знай.uа

"Сьогодні вночі прийшов лист з таким змістом". Відмова. Недостатньо коштів. EVERLANE INC*643458717, SAN FRANCISCO - сплата 11.72 USD Бал. 0.00USD 4*67 02:46". У мене є карта якою я збирався користуватися, але передумав, жодні кошти на неї не відправляв і не знімав, навіть CVV код не знаю. Але хтось намагався зробити оплату з неї, карту я вранці відразу ж заблокував, але прецедент багато про що говорить, співробітники банку торгують даними і це 100%.", - пише незадоволений клієнт.

Популярні новини зараз

Українським родинам виплатять 10800 грн: як подати заявку

Українцям кардинально змінять правила оплати комуналки: до чого готуватись

Відмова може бути вигідною: українцям пояснили переваги

Українським водіям загрожує чималий штраф: через що можна залишитись без грошей у воєнний час

Показати ще

Також варто зазначити той факт, що представники банку дали офіційну відповідь: "Оплата доступна при коректному введенні платіжних даних картки на сайті. Співробітники банку не володіють цією інформацією. Дану інформацію шахраї могли отримати з необережності, і більш витонченими методами. Спробуйте згадати, чи не було у когось доступу до вашої карти".

Раніше повідомляли, термінали ПриватБанку "відбирають" гроші українців, клієнтку просто відігнали: "Проковтнув і відключився".

Як повідомляв Знай.uа, у "ПриватБанку" вимагають по 100 гривень за безкоштовну довідку, українець ледь не попався.

Знай.uа писав, ПриватБанк, Альфабанк, Ощадбанк та інші закривають відділення: українці отримали попередження.