В останні кілька місяців доволі почастішали скарги на один з найбільших державних банків країни "Ощадбанк". Історії бувають різні, але цього разу українець буквально залишився без копійки грошей через помилку фінустанови.
Справа в тому, що нещодавно українець вирішив поповнити рахунок своєї картки "Ощадбанку" жовтого кольору в терміналі "Ощадбанку" на суму 2700 грн. У підсумку термінал гроші прийняв, а поповнення так і не відбулося. У додатку "Ощад24" поповнена сума не відобразилася, термінал буквально "виплюнув" порожню картку.
Про це стало відомо завдяки новому повідомленню незадоволеного клієнта "Ощадбанку" на порталі Minfin у розділі для відгуків.
"Термінал № 1596 знаходиться у відділенні Ощадбанку по вулиці Бульвар Кольцова, 14д, місто Київ. Коли я звернувся до співробітників Ощадбанку про ситуацію, що склалася, мені нахамили і сказали, що відділення вже не працює. На питання, що мені тепер робити, поспішаючі додому працівники Ощадбанку сказали - банк вже не працює, мовляв приходьте в робочий час.
Терміново біжіть до супермаркету, поки не почалися тривалі відключення світла: що потрібно купити кожному українцеві
Пенсіонери ВПО можуть отримати солідну надбавку: що для цього потрібно
"Бусифікацію" обіцяють викорінити: ТЦК застосують новий підхід до мобілізації
Пенсіонерам приготували доплати: хто отримає надбавку до пенсії понад 2 тисячі гривень
Що робити мені? Я теж працюю в той час коли працює Ощадбанк?! Мені сказали, що це ваші проблеми і швиденько почали мене виганяти з відділення, так як робочий день їх закінчений і вони поспішали додому. Перенервувавши в ситуації, що лягала, я залишився без грошей готівки, так як їх забрав термінал і не дав мені ані чека, ані зарахував Він мені на карту. Видав помилку.
Я взяв за свій рахунок один робочий свій день на роботі на наступний день 26.08.2021 прийшов у відділення за пів години до відкриття. Мені сказали чекати, потім працівник банку Ольга мені веліла чекати на стільці, вносячи дані на своєму комп'ютері. Потім вона дала мені аркуш формату А4 і сказала поставити мій підпис. Я запитав можна почитати? Вона сказала не морочте мені голову і підписуєте швидше, мовляв це вона прийняла заявку від мене. Сказала, що гроші буде зараховано на карту протягом 4 днів.
Пройшли 4 дні, немає ані грошей, ані дзвінка з банку, ані відповіді, ані привіту. Ось так значить Ощадбанк обслуговує своїх постійних відданих клієнтів?! Я втратив робочий свій день, гроші в Ощадбанку мені не повернули. Я хотів викликати поліцію, мене відрадили це робити.
Скажіть, це нормальна робота Ощадбанку? Таке хамське ставлення до клієнта я ще не зустрічав ніде. Далі заходити у відділення за вказаною вище адресою У мене немає ані найменшого бажання. А також у мене зникло бажання співпрацювати з Ощадбанком.
Коли я подзвонив на гарячу лінію Ощадбанку і ледве додзвонився, витративши багато часу на номер 0800210800. Оператор мене попросив назвати номер карти, я назвав і був просто шокваний, так як оператор назвав мені суму, яка не зарахувалася мені на мою карту зовсім іншу, а саме 2170 грн.
У відділенні ощадбанку мені сказали, що все вам повернуть, мовляв надлишки в терміналі будуть. Коротше я втратив силу-силенну свого часу, життя, нервів, своїх грошей. Я просто шокований! Розберіться, будь ласка, в ситуації, що склалася і поверніть мені мої гроші на мою жовту картку Ощадбанку.", - пише автор відгуку.
У банку клієнту нагадали, що в подібних випадках гроші повертають відразу після інкасації.
Раніше повідомляли, пенсія у спадок: українець, який втратив батька, пояснив, як отримати виплати від держави замість родичів.
Як повідомляв Знай.uа, шахраї зняли з картки Ощадбанку 80-річної пенсіонерки 2 тисячі гривень: "Все, що було у бабусі....".
Знай.uа писав, Українка ледь закрила кредит в "ПриватБанку" і відразу ж отримала арешт: ганяли по Мін'юсту заради 5 тисяч.