Велика кількість громадян користується послугами одного з найбільших державних банків в країні "ПриватБанк". Часто клієнти, які отримали картки за власним бажанням або навіть з примусу на місці роботи, скаржаться на сервіс фінустанови. Ситуації бувають різні - від хамства у відділеннях біля каси, до того, що особисті дані можуть "полетіти" до шахраїв.
Цього разу українка поскаржилася, що їй просто взяли і заблокували картку. Представники банку навіть не поінформували дівчину, їй довелося дізнатися про це під час чергового використання свого рахунку.
Про це стало відомо завдяки новому повідомленню незадоволеного клієнта "ПриватБанку" на порталі Minfin у розділі для відгуків.
"Без конкретної причини відмовили в перевипуску карти, дзвонила на гарячу лінію - нічого зрозумілого, чому я в чорному списку банку? Я ваша постійна клієнтка, жодних порушень з мого боку не було — операції звичайнісінькі - комуналка, продукти, косметика, одяг.
Підлітки понівечили жінку і скинули її зі скелі: найстаршого злочинця стратили за допомогою тортур
Податкова перевіряє українців за кордоном: що вже відомо
Зміни в правилах обміну валюти: заначка може перетворитися на розчарування
Оплата комунальних послуг: що обов'язково потрібно перевіряти, щоб не втратити гроші
Якщо є причина - то поясніть, крім того незрозуміло на який період мене викреслили з клієнтів ПриватБанку. Не рекомендую ПриватБанк - а почитавши відгуки нижче розумію, що я була про Вас більш високої думки, буду тепер робитиму платежі через інші карти, дуже шкода, що у вас таке ставлення до постійних клієнтів", — пише незадоволена клієнтка.
Раніше повідомляли, арешт майна та банківських рахунків українців за борги: Мін'юст налякав ноу-хау.
Як повідомляв Знай.uа, ПриватБанк повністю призупинить свою роботу: не працюватимуть термінали, банкомати та інші сервіси.
Знай.uа писав, "Колишній" Ані Лорак Юрій Фалеса потрапив у скандал серед черги ПриватБанку: у кого більше грошей, того і вперед.