Українці далеко не вперше скаржаться, що оператори мобільного зв'язку знімають кошти з рахунків за послуги, які ті не замовляли.
Черговий інцидент стався в клієнтки Lifecell. Як розповіла дівчина у Facebook-спільноті "Чорний список Одеса", їй нарахували кредитні кошти, які вона не просила. Тепер їх вимагають повернути з відсотками.
"Lifecell вирішив надати мені додаткові кошти, які я не просила, але суть не в цьому) Суть в тому, що надали мені 17.98 грн, взявши при цьому комісію за послугу 63 грн. Так би мовити нав'язаний кредит під 350%. Таких аферюг ще не зустрічала", - написала підписниця групи.
У підтвердження дівчина додала скриншот повідомлення, яке надійшло їй від оператора. У смс зазначено, що послуга "Додаткові гроші" вартує 63 гривні. Авторка допису стверджує, що послугу їй нав’язали.
Перша Леді Олена Зеленська була поранена після прильоту до США: під час виступу президента в ООН все було видно
Труби наші, а за доставку платимо: українцям озвучили нові правила щодо оплати газу
Чому ми забули цей рецепт і замінили його на Олів'є: простий та смачний салат "Барбі" з буряків
Українцям назвали суми майбутніх пенсій: із мінімальною та середньою зарплатою
"Цю послугу я не підключала, і, відповідно, не моніторила її умови. Знову таки, нав'язування. Послугу відключила", - розповіла жінка.
У коментарях пишуть, що така практика є поширеною серед мобільних операторів та радять уважніше читати смс, які приходять від них.
Alex Moskalenko: "У них все нав'язується. Як і у інших операторів".
Нагадаємо, раніше ПриватБанк не дозволив пенсіонерці відправити гроші в Росію.
Як повідомляв портал "Знай.ua, Українцям після втрати зв'язку і грошей Vodafone радить перезавантажити телефон: "Досить шахраювати...".
Також "Знай.ua" писав, що Київстар ТБ проведе кінопокази під відкритим небом у 20 містах України.