Українці далеко не вперше скаржаться, що оператори мобільного зв'язку знімають кошти з рахунків за послуги, які ті не замовляли.

Черговий інцидент стався в клієнтки Lifecell. Як розповіла дівчина у Facebook-спільноті "Чорний список Одеса", їй нарахували кредитні кошти, які вона не просила. Тепер їх вимагають повернути з відсотками.

"Lifecell вирішив надати мені додаткові кошти, які я не просила, але суть не в цьому) Суть в тому, що надали мені 17.98 грн, взявши при цьому комісію за послугу 63 грн. Так би мовити нав'язаний кредит під 350%. Таких аферюг ще не зустрічала", - написала підписниця групи.

Скарга клієнтки Lifecell, фото: Чорний список Одеса

У підтвердження дівчина додала скриншот повідомлення, яке надійшло їй від оператора. У смс зазначено, що послуга "Додаткові гроші" вартує 63 гривні. Авторка допису стверджує, що послугу їй нав’язали.

Популярні новини зараз

Пенсіонерам "навісять" новий фінансовий тягар: ніяких пільг не чекайте

Є умова, вводять ліміт на 30 днів: що буде з тарифом на світло з 1 грудня

Мобілізацію урівняли для всіх: українцям оголосили вердикт щодо економічного бронювання

В Україні 60-річні більше не зможуть вийти на пенсію: коли та як зміняться вимоги до стажу

Показати ще

Повідомлення від Lifecell, фото: Чорний список Одеса

"Цю послугу я не підключала, і, відповідно, не моніторила її умови. Знову таки, нав'язування. Послугу відключила", - розповіла жінка.

Коментарі під дописом, фото: Чорний список Одеса

У коментарях пишуть, що така практика є поширеною серед мобільних операторів та радять уважніше читати смс, які приходять від них.

Alex Moskalenko: "У них все нав'язується. Як і у інших операторів".

Нагадаємо, раніше ПриватБанк не дозволив пенсіонерці відправити гроші в Росію.

Як повідомляв портал "Знай.ua, Українцям після втрати зв'язку і грошей Vodafone радить перезавантажити телефон: "Досить шахраювати...".

Також "Знай.ua" писав, що Київстар ТБ проведе кінопокази під відкритим небом у 20 містах України.