Українка поскаржилася на шахраїв, які виманили у неї гроші через липовий сайт «ОLХ». Про це вона написала в ресурсі «Мінфін».
"Ну ось і я попалася на шахраїв. Оформляла ОLХ-доставку. Через фішинговий сайт списали всі гроші з картки, близько 400 доларів. Так, я сама винна, ніколи б не подумала, що потраплю в цю пастку», - поскаржилася клієнтка.
За її словами, в день крадіжки їй прийшло повідомлення з номера 3700, вона передзвонила і їй повідомили, що її грошима скористалися шахраї. Карту вона заблокувала.
"Це як розуміти? Банк бачить, що гроші пішли зловмисникам, але не зупинили списання грошей. Добре, що хоч карту швидко заблокували. Чому банк не захищає своїх клієнтів?!",- обурилася вона.
Розмір виплат зміниться: що чекає на пенсіонерів у 2025 році
Багатогодинні черги до ТЦК відміняються: у "Резерв+" запрацювала довгоочікувана функція
Пенсіонерам приготували доплати: хто отримає надбавку до пенсії понад 2 тисячі гривень
Не наплутайте з показниками лічильників цього місяця: Нафтогаз звернувся до українців
Увечері вона поспілкувалася зі співробітником банку, який повідомив, що гроші пішли на термінал «ETPaymentsVIP». І теоретично можна знайти власника, запитати, куди далі переводилися гроші.
Однак виявилося, що такого сервісу не існує, він не офіційний. Ніякої інформації про термінал в інтернеті немає.
4 вересня прийшла відповідь на її заявку.
«Ось що вирішили співробітники банку «За заявкою на повернення коштів провести протензійну роботу неможливо, дані за транзакцією суперечать коментарям до поданої заявки». Класно відповідь завуалювали, правда? Відразу купа питань в голові "що, де, коли". Зловмисників я спробувала самостійно знайти. Може комусь буде корисна ця інформація. Власники фішингових сайтів: Козлов Міша і Олександр Обухов. Всі вони жителі Росії. Номер телефону прив'язаний на Артура, Водофон", - поділилася інформацією дівчина.
Тепер вона не знає, що робити далі і чи варто їй писати офіційну заяву в НБУ, а також звертатися до суду через невиконання "цивільно-правових договорів"?
У банку відповіли, що захист коштів – це завдання не тільки банку, а й клієнта.
"ПриватБанк завжди гарантує збереження ваших коштів, але і ви повинні дбати про безпеку своїх грошей. Ми неодноразово попереджали наших клієнтів бути пильними, в тому числі, якщо вам приходять SMS невідомого авторства з проханням надіслати отриманий код або дивний набір команд на інший номер», - нагадали в банку.
Там додали, що була створена заявка на оскарження операції, але так як «у вашому випадку вказувався код підтвердження, на жаль, платіж немає можливості оскаржити, згідно з правилами міжнародних платіжних систем».
Раніше повідомляли, термінал Ощадбанку "з'їв" 2700 гривень, клієнт чекає грошей вже тиждень: "Сказали, Це ваші проблеми".
Як повідомляв Знай.uа, пенсія у спадок: українець, який втратив батька, пояснив, як отримати виплати від держави замість родичів.
Знай.uа писав, шахраї зняли з картки Ощадбанку 80-річної пенсіонерки 2 тисячі гривень: "Все, що було у бабусі....".