Державний "ПриватБанк" отримує все більше і більше скарг на обслуговування клієнтів. Відзначаються всі можливі обмежувальні дії з боку найбільшого банку країни.
"З мене зняли 240грн комісії, приват, якого *** у вас такий великий відсоток? У вас вічно якісь проблеми, то картки блокуєте, то завалюєте програму непотрібним мотлохом і тупими рекламами. Якщо картку втратив 1000грн??? Почніть цінувати своїх клієнтів, а поки що приват банк самий *** банк в Україні", - пише користувач у відгуку.
"Розмір комісії завеликий для такої операції. На жаль, за вказаними в заявці до відкликання даними не вдалося вас ідентифікувати, щоб перевірити інформацію по описаній ситуації. Ми звернулися в особистому повідомленні, щоб уточнити ваші контактні дані", - підсумував представник "Приватбанку".
Повістки посиплються прямо в SMS: звідки українцям чекати несподіванок окрім ТЦК
Пенсіонери можуть оформити надбавку понад 1000 грн: не всі про це знають
Старі квартири обкладають податком: українці скоро отримають листи
Пенсія на картку більше не прийде: кого терміново чекають в ПФУ
Нагадаємо, в Харкові відчайдушний іноземець вдруге намагався проникнути у відділення ПриватБанку: працював за тим же сценарієм
Як повідомляв "Знай.ua", запитують особисті дані та баланс картки: Українка викрила ошуканців на ОЛХ, як влаштована афера
Знай.ua писав, після виплати 4800 грн кредиту українка отримала борг у 120 тисяч: "Швидкі позики" довели до крайніх заходів