Компанія "Київстар" розповіла прості способи розпізнати шахраїв. Відповідний пост з'явився на офіційній фейсбук-сторінці компанії.

Як відомо, в Україні періодично діють різноманітні інтернет-шахраї, які виманюють особисту інформацію і використовують її для виманювання коштів.

Компанія Київстар назвала найважливіше правило, а саме - не можна називати ніяких номерів або паролів з СМС. Співробітники фінансових установ їх не просять.

Київстар, скріншот: YouTube

ніколи, ні в якому разі, ні за яких обставин і, навіть якщо дуже хочеться, не називайте телефону ніяких паролів з SMS! Оператори або менеджери банку їх і не просять. Тому, якщо таке прохання все ж надходить, ви спілкуєтеся з шахраєм
, - повідомили в компанії Київстар.

Популярні новини зараз

В Україні змінюють "заморожені" тарифи: які послуги подорожчали більше за інші, є і 60% росту

Пенсіонери ВПО можуть отримати солідну надбавку: що для цього потрібно

"Бусифікацію" обіцяють викорінити: ТЦК застосують новий підхід до мобілізації

Українцям виплатять по 4 500 гривень: кому пощастить отримати допомогу

Показати ще

Компанія радить відразу кидати слухавку в тій ситуації, коли необхідно продиктувати:

  • дані банківської карти;
  • термін її дії;
  • CVV-код.

Алгоритм дій при даних ситуаціях.

  1. Повідомте про ситуацію кіберполіції;
  2. Попередьте оператора і банк про спробу шахрайства. Для абонентів Київстар - на сайті або за телефоном 0800300466.

Нагадаємо, що у Харкові гість з теплих земель ледь не обчистив Відділення "ПриватБанку": йшов на справу з болгаркою.

Як повідомляв Знай.uа, Ощадбанк вимагає гроші за оформлення соціальних карт, кияни не задоволені: "шахраї".

Знай.uа писав, українець з карткою " ПриватБанку "втратив доступ до рахунку за одну мить:" дорогий клієнт, йди...".