Клієнти фінансових підприємств все частіше почали скаржитися на якість послуг. Цього разу скарга від незадоволеного клієнта прилетіла на ПриватБанк.
З'явився відгук на порталі Мінфіну, де регулярно з'являються різні скарги на ті чи інші підприємства. Найчастіше вони пов'язані з неякісним обслуговуванням.
Цього разу жінка також вирішила розповісти про свій неприємний досвід з фінансовою установою. Клієнткою Приватбанку вона була з 2008 року, і завжди всім радила його, як самий адекватний. Однак, в результаті в один день обпеклася.
Справа в тому, що банк наклав арешт на її рахунок, навіть незважаючи на те, що туди приходять аліменти, Допомога по безробіттю, і так далі. Згідно із законом ці кошти заборонено стягнути.
Коли скасують графіки відключення світла: хто та як формував черги
"Бусифікацію" обіцяють викорінити: ТЦК застосують новий підхід до мобілізації
Пенсіонерам "навісять" новий фінансовий тягар: ніяких пільг не чекайте
Не наплутайте з показниками лічильників цього місяця: Нафтогаз звернувся до українців
"Протягом 10 місяців це банк користується моїми грошима, в результаті закрив Виконавець виконавче провадження, і вуаля, чекайте поки ми отримаємо постанову і протягом 3 днів ми можливо зможемо зняти арешт. А Цікаво, що ж як блокувати то за дві хвилини, а як зняти, то три дні? З якого хрону я повинна чекати свої гроші, поки ви на них заробляєте. Буду на Вас скаржитися куди тільки можна. І закрию всі рахунки " - сказано в повідомленні.
Поки що ніякої офіційної відповіді від банку не надходило. Чим закінчилася ситуація-невідомо.
Нагадаємо, раніше "ПриватБанк" запідозрили в прихованих платежах, 900 грн пішли в нікуди - "вас попереджали"
Як повідомляє портал Знай.uа "Одна зграя": клієнтка "Приватбанку" чотири рази заплатила за неіснуючий товар-ніхто не питав
Також Знай.uа писав, що ПриватБанк заблокував рахунок бізнесмена, позбавивши його всього: втратив 600 тисяч на рівному місці