Про це українка написала на сайті Мінфіну.
"Оператор обнадіяв, що такі справи часто закінчуються поверненням коштів. Але далі все було не так райдужно. Оператором було відкрито заявки на повернення коштів — але не всіх (!). Дивна ситуація: співробітники з 44 шахрайських операцій взялися оскаржувати лише 35, бо начебто існує ліміт на повернення коштів за покупки — і це 35 транзакцій. Те, що покупки робила не я, а шахраї, що у мене немає жодного гаджета від Apple, здається, взагалі працівниками банку не враховується", - розповіла вона.
" По деяким заявкам, на жаль, ми не маємо змоги провести претензійну роботу, так як існує обмеження на кількість заявок зі сторони платіжної системи. Закриті лише ті заявки, котрі перевищують даний ліміт, а по іншим заявкам вже ведеться робота. Зі своєї сторони ми зробимо все, щоб оскаржити списання коштів", - зазначили у ПриватБанку.
Обмеження на зняття готівки: українцям пояснили нові ліміти в банкоматах
ПриватБанк може залишити без грошей через перекази з картки на картку
ПриватБанк може оштрафувати майже на 100 тисяч гривень
Термін дії – 30 днів: у ПриватБанку зробили важливу заяву для власників карток
Як повідомляв Знай.uа, клієнту "ПриватБанку" впарили золоту картку замість безкоштовної-здерли за "повітря".
Знай.uа писав, українці заблокували карту ПриватБанку з усіма грошима, довелося лізти в борги: "Задавали багато питань".