На відкритій території на вулиці Центральній у Балаклії сталася пожежа. На місце направлено три відділення Служби порятунку на автоцистернах.

Повідомлення про загоряння надійшло 6 вересня о 12:27. Про це повідомила пресслужба ГУ Державної служби з надзвичайних ситуацій (ДСНС) України в Харківській області.

"6 жовтня о 12:27 на номер "101" надійшло повідомлення про пожежу на відкритій території на вул. Центральній міста Балаклія Харківської області. О 14:20 відбулась локалізація вогню. Наразі триває ліквідація пожежі. Загрози розповсюдження полум'я немає.", - йдеться у повідомленні. ДСНС

Масштабна пожежа у Балаклії, фото: kh.dsns.gov.ua

Масштабна пожежа у Балаклії, фото: kh.dsns.gov.ua

Популярні новини зараз

Підлітки понівечили жінку і скинули її зі скелі: найстаршого злочинця стратили за допомогою тортур

Коли скасують графіки відключення світла: хто та як формував черги

Зміни в правилах обміну валюти: заначка може перетворитися на розчарування

Українців попередили про три місяці без пенсії: у кого будуть проблеми з ПФУ

Показати ще

Як повідомили рятувальники, на місце події направили три відділення Служби порятунку на автоцистернах, відділення Балаклійського лісгоспу та відділення військової частини.

Додається, що у момент прибуття підрозділів ДСНС, горів очерет на площі 4,5 га. Також існувала загроза поширення полум'я на житловий сектор та інші об'єкти. О 14:20 вогонь локалізували.

На опублікованих в соціальних мережах очевидцями кадрах видно, що над містом підіймається густий чорний дим.

Масштабна пожежа у Балаклії, фото: kh.dsns.gov.ua

Масштабна пожежа у Балаклії, фото: kh.dsns.gov.ua

Масштабна пожежа у Балаклії, кадр з відео

Масштабна пожежа у Балаклії, кадр з відео

Нагадаємо, у Києві посилили карантинні обмеження: що буде заборонено вже відсьогодні. Що буде заборонено з 5 жовтня

Як повідомляв портал "Знай.ua", Нова пошта пообіцяла доставляти посилки, не виходячи з під'їзду: що зміниться для клієнтів. "Нова пошта" повідомила про нововведення

Також "Знай.ua" писав, Vodafone самовільно під'єднав клієнту послугу й двічі зняв за неї гроші: "Відповідь просто вбила". Українець стверджує, що двічі втрачав кошти при поповненні пакету