Компанія "Укрзалізниця" розробила новий варіант меню в поїздах "Інтерсіті". Відтепер пасажири, залежно від своїх гастрономічних вподобань, матимуть змогу замовити ланчбокс за ціною в 150 гривень.

Презентація пройшла 7 жовтня у Колонній залі Київського залізничного вокзалу, повідомляє "Центр транспортних стратегій".

Нові ланчбокси з'являться у потягах уже з листопада-грудня 2021 року. Ланч-бокси створено разом з партнерами WOG Cafe та Do&Co й представлено у трьох видах - м'ясний, дитячий та вегетаріанський.

Меню Укрзалізниці, фото: Уніан

Меню Укрзалізниці, фото: cfts.org.ua

Популярні новини зараз

Багатогодинні черги до ТЦК відміняються: у "Резерв+" запрацювала довгоочікувана функція

Є умова, вводять ліміт на 30 днів: що буде з тарифом на світло з 1 грудня

Мобілізацію урівняли для всіх: українцям оголосили вердикт щодо економічного бронювання

Українцям виплатять по 4 500 гривень: кому пощастить отримати допомогу

Показати ще

Меню Укрзалізниці, фото: cfts.org.ua

Як повдіомили у компанії перевізника один ланчбокс складатиметься із двох страв і снеку. Його вартість варіюватиметься у межах 140-150 гривень.

Представники Укрзалізниці зазначили, що веганський варіант розробили у компанії "ЮА Енімалс", де підтвердили, що таке меню не містить продуктів тваринного походження.

Крім того, вже згодом у поїздах "Інтерсіті" продаватимуть різноманітні смузі. Але новинки від УЗ на цьому не закінчуються, адже у компанії повідомили, що зупинятися не збираються. Натомість у планах компанії-виробника – ще більше розширити асортимент страв для пасажирів УЗ.

Меню Укрзалізниці, фото: cfts.org.ua

Меню Укрзалізниці, фото: cfts.org.ua

Нагадаємо, у Києві посилили карантинні обмеження: що буде заборонено вже відсьогодні. Людям повідомили про нові правила і перерахували те, що буде заборонено вже з 5 жовтня в українській столиці

Як повідомляв портал "Знай.ua", Нова пошта пообіцяла доставляти посилки, не виходячи з під'їзду: що зміниться для клієнтів. Популярний поштовий оператор "Нова пошта" повідомила про нововведення, які мали б полегшити життя їхніх клієнтів

Також "Знай.ua" писав, Vodafone самовільно під'єднав клієнту послугу й двічі зняв за неї гроші: "Відповідь просто вбила". Українець стверджує, що двічі втрачав кошти при поповненні пакету