У мережі почало з'являтися все більше скарг на фінансове підприємство ПриватБанк. Цього разу клієнт вирішив розкрити всю правду про те, як вони працюють.
Про це стало відомо завдяки скарзі, яку опублікували на порталі Мінфіну. Кожен бажаючий може зайти і подивитися або написати самостійно скаргу на різні підприємства.
Цього разу справа торкнулася Приватбанку. Клієнт зазначив, що є власником елітної карти world elite, і в п'ятницю, 15 Жовтня, сталося дещо, що шокувало його.
"Інспектор виконавчої служби вийшов на роботу 🙈 і раптово застав мене зненацька, наклавши арешт у розмірі 13060 грн за неправильне паркування, вчинене 21.05.2021 року. Я пишу слово "зненацька", тому що тільки після арешту рахунку в програмах Дія і Штрафи UA з'явилася інформація про з'явився борг і ніяких листів я від виконавчої служби не отримував. Інспектор Калюжний у своїй постанові чітко вказав, що арешт накладено на грошові кошти в розмірі штрафу, тобто 13060 грн" - сказано в повідомленні.
Долари можна продавати? Що буде з курсом в Україні після приходу Трампа
Підлітки понівечили жінку і скинули її зі скелі: найстаршого злочинця стратили за допомогою тортур
Податкова перевіряє українців за кордоном: що вже відомо
Зміни в правилах обміну валюти: заначка може перетворитися на розчарування
Однак, замість того, щоб почати вирішувати ситуацію, ПриватБанк наклав арешт ще й на гривневу карту, а це понад 28 тисяч гривень.
Кілька днів поспіль різні менеджери передзвонювали і говорили непотрібну інформацію, борг за паркування погашений давним давно, а чоловік, який наклав даний арешт, весь цей час не з'являвся на роботу.
Співробітники банку відразу ж відповіли в коментарях, заявивши про те, що заяву чоловіка вже почали розглядати, і про результати йому особисто повідомлять.
Раніше повідомляли, шахраї вкрали з банку $35 млн, підробивши голос директора: у фінустанові навіть нічого не запідозрили.
Знай.ua писав, "ПриватБанк" заборонив українцям "смітити грошима" в перекладах: не більше ста.