Українець, який є клієнтом ПриватБанку розповів, що 2 жовтня йому на мобільний телефон прийшло повідомлення, у якому було вказано, що з рахунку знято 8105,09 грн.
Була спроба ще одного зняття коштів з його рахунку, однак ПриватБанк завчасно заблокував картку за підозрою в шахрайстві, про це він розповів на сайті Мінфіну.
Після цього чоловік відразу ж зателефонував на гарячу лінію ПриватБанку та повідомив про обставини. Як йому повідомили співробітники, ці гроші знаходяться на рахунку банку в резерві. При цьому звернення українця передано до служби безпеки ПриватБанку.
ПриватБанк, фото: znaj.ua
"Оператор запевнив мене, що так як я звернувся вчасно та гроші в резерві привату мої кошти будуть повернуті. Також було складено звернення на повернення коштів від 02.10 і по інформації від Вашого співробітника розгляд звернення займе 11 днів", - розповів чоловік.
Після цього чоловік написав заяву до поліції, а також до кіберполіціїї з описом подій що сталися і повідомив до ПриватБанку операторові про своє звернення в правоохоронні органи.
Згодом, 18 жовтня чоловік знову зателефонував на гарячу лінію банку аби дізнатися про результат розгляду його звернення, на що оператор відповів, що українцю відмовлено в поверненні коштів.
ПриватБанк, фото: znaj.ua
"Не можу зрозуміти, що я зробив не правильно в даній ситуації, що це призвело до відмови від Банку в поверненні моїх коштів? Для мене це виглядає дуже дивно з сторони ПриватБанку. Кошти були викраденні в рахунок кредитних коштів, тому я ще повинен погашати кредит який я не брав. Подумайте краще ще раз перш ніж ставати клієнтом ПриватБанку", - підсумував він.
Популярні новини зараз
Показати ще
Готуються до масштабного наступу: рф перекинула рекордну кількість військових на фронт
Головне за 17 серпня: мобілізація пенсіонерів, в ухилянти за 7 днів, виїзд доньки Кошового та скасування старих номерів для авто
Нові правила вручення повістки: присутність чоловіка не обов’язкова
Кінець "бусифікації"? Що зміниться в мобілізації
Скарга на ПриватБанк
Як повідомляв Знай.uа, у ПриватБанку залишили пенсіонерку з інвалідністю без грошей через Приват24, діти заступилися за маму: "по здоров'ю немає можливості".