В спеціальному розділі сайту Мінфін де користувачі можуть залишати відгуки, зокрема, про роботу банківських установ, з'явилося повідомлення про роботу офіційного додатку Monobank.
Клієнтка поскаржилася, що додаток банку Monobank у її чоловіка перестав запускатися. Про це вона повідомила в техпідтримку, і тільки через 2 дні вони з чоловіком змогли потрапити в свій профіль, але коштів на рахунку вони вже не побачили. Сума, яка зникла з рахунку постраждалих, не повідомляється.
Після отримання звернення з цього питання, працівники техпідтримки банку пообіцяли повернути гроші через тиждень. Причиною зникнення коштів назвали технічний збій. "Уточнюємо інформацію" - таку відповідь постраждала сім'я вже чує третій тиждень. Поки сімейна пара чекає гроші, з ними трапилася ще одна прикра несподіванка. Під час переказу коштів з картки чоловіка на картку дружини іншого банку, а саме «Приватбанку», операція не була здійснена протягом трьох діб. На це в підтримці клієнтів Monobank відповіли, що переказ підозрілий і досі в обробці, і що на неї піде 7 робочих днів. Але, як стверджує обурена клієнтка, ці 7 днів вже пройшли, а гроші так і не отримані.
Підтримка банку відповіла жінці в особисті повідомлення, як вирішилася ситуація поки невідомо.
Пенсіонерам приготували доплати: хто отримає надбавку до пенсії понад 2 тисячі гривень
Гороскоп на 21 листопада для всіх знаків Зодіаку: час покінчити з мотлохом у голові та справах настав
Мобілізацію урівняли для всіх: українцям оголосили вердикт щодо економічного бронювання
Хто не виконає вимоги ПФУ – залишиться без пенсії: кому призупинять виплати
Знай.ua нагадує: На українку взяли кредит в "МоноБанку" після крадіжки телефону, співробітники тільки поспівчували
Як раніше повідомляв Знай.ua: Нові правила і тарифи від Monobank: що змінилось для українців
Також Знай.ua писав: "Monobank" поставив все на паузу: масштабний збій не дає перевести гроші з картки