Київському метрополітену завжди було чим пишатися: це і найглибша станція "Арсенальна", яка сягає 105 метрів вглибину, це і "Золоті ворота", яка декілька разів була у рейтингу найкрасивіших станцій Європи завдяки своєму вестибюлю.

А все почалося у далекому 1960 року саме 6 листопада, тоді були відкриті перші 5 станцій від станції "Хрещатик" до станції «Вокзальна».

У телеграм каналі Новини.LIVE опубліковано декілька яскравих світлин, що можуть розповісти про цікаві сторінки історії Київського метрополітену.

На одній з них можна побачити одну з перших світлин, зроблених у підземці у 1959 році під станцією "Арсенальна", яку відкрили у 1960 році на честь заводу "Арсенал". Вона побудована за лондонським типом і немає центрального вестибюлю.

Під "Арсенальною", фото Telegram Новини.LIVE

На іншому фото можна побачити станцію "Оболонь", яка будувалася під час зведення однойменного житлового масиву, її відкрили у 1980 році.

Популярні новини зараз

Не просто оновити дані у ТЦК: чоловіків попередили, що буде потім

Чергуватимуть представники ТЦК: де українцям тепер можуть вручити повістку

Комунальні платежі скасовуються: названо категорію осіб, якій можна не платити

Як відмовитися від отримання повістки, щоб вам за це нічого не було

Показати ще

Станція "Оболонь", фото Telegram Новини.LIVE

А тут можна побачити перших пасажирів, які 6 листопада 1960 скористалися київським метро від станції "Вокзальна", яка з 1986 року має статус "пам’ятника архітектури".

Перші пасажири, фото Telegram Новини.LIVE

Станція "Дніпро", яку відкрили теж 6 листопада 1960 року, до 1965 року була кінцевою. Примітно, що станція знаходиться на поверхні.

Станція "Дніпро", фото Telegram Новини.LIVE

Слід відзначити, що Київський метрополітен має три лінії, 52 станції, а експлуатаційна довжина 67.6 км. Зараз київська підземка входить до ТОП-30 найнавантаженіших в світі.

Знай.ua нагадує: Локдаун у Києві з 1 листопада: нові карантинні правила для садочків, транспорту та магазинів

Як раніше повідомляв Знай.ua: Костянтин Яловий повідомив, коли Київ може перейти на екологічний громадський транспорт

Також Знай.ua писав: Укрзалізниця показала "оновлені" електрички, але пасажири капремонту не помітили: "По колишньому 88-го року"