Стало відомо про інцидент, який стався з клієнтом ПриватБанку. Йому нав'язали банківську операцію, після чого пішло списання коштів без підстав.

Нова скарга розміщена на порталі Мінфіну, де регулярно з'являються скарги та відгуки стосовно різних компаній. Цього разу під роздачу потрапив ПриватБанк.

ПриватБанк, кадр з відео

Чоловік стверджує, що переводив 12 тисяч гривень і однієї своєї картки на іншу, теж, яка належить йому. Так вийшло, що гроші були списані, але на другий рахунок не надійшли.

Скарга на ПриватБанк, фото: скріншот

Популярні новини зараз

1000 гривень від держави: як отримати допомогу пенсіонерам

Пенсіонерів змусять повернути частину виплат державі

Всіх чоловіків змусять встановити "Резерв+": які зміни чекають мобілізацію

Податкова перевіряє українців за кордоном: що вже відомо

Показати ще

Він відразу ж звернувся в службу підтримки, щоб дізнатися, куди поділися його гроші. Там відповіли, що вони не пропали, а просто були зараховані на валютний рахунок. Попросив скасувати операцію, і служба підтримки зависла на невизначений час.

"Тому самостійно перевів їх назад-зникло 173грн. При цьому рух коштів та їх списання у виписці не відображено, що порушення ст.56 (Право клієнта на інформацію) закону Про банки і банківську діяльність. Ніяких попереджень про конвертації не надходило. Аналогічно з поверненням коштів з інтернет-магазинів - операції не відображаються, простежити рух коштів неможливо" - йдеться в повідомленні на порталі Мінфін.

ПриватБанк, фото: Знай.uа

Далі клієнт зазначив, що служба підтримки працює дуже погано, і паузи можуть бути по 10 хвилин, а питання так і не вирішується. Також, персонал часто провокував його на конфлікт, і відмовлялися реєструвати звернення на розгляд, а це є порушенням законодавства.

"Звернувся за поясненнями по електронній пошті, але банк відповідь надати відмовився-вимагає відправити запит рекомендованим листом або завірити електронним підписом, хоча передбачена можливість відправити відповідь через додаток Приват24. Гроші досі так і не повернуті-шахраї. Відкликання розглядати як скаргу відповідно до Закону"Про звернення громадян". Паперову скаргу пошлю пізніше в разі подальшої затримки з поверненням коштів " - підсумував чоловік.

"ПриватБанк", фото: Знай.uа

Відповідь від банку прийшла практично відразу після публікації скарги.

Скарга на ПриватБанк, фото: скріншот

Нагадаємо, що клієнтка Приватбанку втратила пару сотень доларів, навіть не вставивши картку в банкомат

Раніше повідомлялося, що дочи "Приватбанку" не віддають гроші без смартфона, навіть паспорт не приймають

Також, клієнт Приватбанку опинився в аеропорту з неправильним квитком, хоч кидай валізи