12 листопада до Київського Центрального залізничного вокзалу прибув потяг із сусідньої Польщі сполученням Варшава-Київ.

Залізничний рухомий склад, який мав містити три вагони, прибув у складі лише одного, адже в понеділок 8 листопада, по прибуттю до Варшави було виявлено проблеми з тиском в гальмівній системі. Про це повідомляє Ukraine Rail Monitoring.

За інформацією журналістів, які посилаються на джерела у залізниці країни-сусідки, системою польського локомотиву newag було зафіксовано втрату тиску у двох вагонах, і прийняте рішення про їх від’єднання від рухомого складу. Вагони вирішено було залишити у Польщі, адже технічна несправність могла загрожувати безпеці поїзду. Також повідомляється, що вже на станцію Дорогуськ поїзд прибув із запізненням у 25 хвилин, а записів про це запізнення в бортовому журналі не було зафіксовано.

Потяг, скриншот youtube wl/trains

Вагони саме цього маршруту, з Києва до Варшави, раніше були визнані одними з найкращих серед складів, які мають спальні місця.

Нагадаємо, що курсування поїзду 67/68 за напрямком «Київ-Варшава» відновилося на початку місяця – 4 листопада. Рух за цим напрямком було обмежено у зв’язку з пандемією та карантином.

Популярні новини зараз

Попрощаєтесь зі своїм житлом? Що станеться з ухилянтами у новому законі про мобілізацію

Дощі, грози і навіть заморозки: шашлик на Великдень доведеться відкласти, синоптики попередили про негоду

Платіть по 700 грн за світло або живіть без нього: українців ставлять перед фактом

Гречку, соняшникову олію та борошно будемо купувати за новими цінами: скільки доведеться викласти

Показати ще

Через несправність гальмівних колодок раніше вже відчепляли вагон на маршруті Київ-Відень, коли поїзд їхав територією Угорщини.

Знай.ua нагадує: Укрзалізниця влаштувала пасажирам безкоштовну "головомийку" у вагоні: "Нічого смішного"

Як раніше повідомляв Знай.ua: Списання вагонів за віком призведе до втрати робочих місць – лист до Зеленського від представників бізнесу

Також Знай.ua писав: Володимир Зеленський проінспектував новенькі потяги й назвав головну біду Укрзалізниці: так само грішать і в Раді