Буквально за останні кілька місяців українці стали частіше скаржитися на сервіс одного з найбільших банків країни "ПриватБанк". Справа в тому, що в державній фінустанові часто виникають проблеми технічного характеру. Заміна банкоматів і терміналів, яка пройшла пару років тому - не допомагає.
На доказ цьому є історія, яка трапилася з українкою, жінка внесла готівку в термінал, після чого він просто "потух".
Про це стало відомо завдяки новому зверненню незадоволеної клієнтки "ПриватБанку" на порталі Minfin у розділі для відгуків.
"Я, Божко Анастасія 11.11.21 о 22:35 за адресою проспект Леся Курбаса 6 Г (магазин Велмарт) зі своєю подругою поповнювала карту на 6000 грн. Після всовування останньої купюри, термінал згас, просто вимкнувся, а гроші на рахунок не надійшли.
Що потрібно встигнути зробити до літнього сонцестояння: 21 пункт до 21 червня 2025 року
Кому не дадуть нову соцдопомогу з липня: перелік обмежень, про які варто знати вже зараз
"Холодний душ" від ПриватБанку: українцям масово блокують доступ до грошей - є лише кілька днів
ПриватБанк звернувся до клієнтів: важлива інформація для всіх власників банківських карток
Відразу ж зателефонувала на 3700 і у мене прийняли заявку на повернення коштів, сказали чекати добу, сьогодні подзвонила дізнатися, а заявку відхилено, оператор зробив повторну заявку. Хотілося б дізнатися коли буде повернуто кошти і хто нестиме відповідальність за такі збої!!! У мене це останні гроші і потрібні мені терміново!!!", - розповіла клієнтка банку.
Варто зазначити, що представники банку відповіли українці стандартним повідомленням, без будь-яких подробиць і попросили дати їм більше інформації.
Раніше повідомляли, хитрі красуні з Tinder придумали нову аферу: як ласих до розваг чоловіків розводять на гроші.
Як повідомляв Знай.uа, клієнт ПриватБанку намагався перевести 12 тисяч і втратив гроші: "З одного рахунку списалися, на інший не прийшли".
Знай.uа писав, в "Ощадбанку" пенсіонерці, яка втратила чоловіка, підсунули старезну купюру - розплатитися неможливо: "Родичі прислали".