На Івано-Франківщині почали прокладати експериментальну дорогу з вугілля. Унікальність полягає в тому, що для її будівництва використовують золошлаки — відходи вугільних теплостанцій. Скільки коштуватиме будівництво такої дороги, дізнавалися журналісти програми «Джедаі» на каналі 2+2.
Відео можна переглянути за посиланням.
Перед вугледобувними країнами постійно постає проблема утилізації золошлакових відходів. В Україні щорічно утворюється близько 7,5 млн тонн золошлаків. Міністерство інфраструктури не один рік розглядає ідею будівництва автошляхів саме із вугільних відходів. До прикладу, країни ЄС активно використовують цю технологію, а для України дотепер це перший досвід.
На 900 м експериментальної дороги пішло 300 тонн золи, а бюджет склав 22 мільйони гривень. Фахівці запевняють, що використання золи значно здешевлює вартість дорожнього покриття, адже левова частка витрат йде на виготовлення матеріалів та їх доставку.
Пенсіонерам виплатять 3000 гривень: хто зможе отримати грошову допомогу
Ухилянтам готують посилені санкції від ТЦК
Повістки більше не прийдуть: кому більше не треба йти до ТЦК
У пенсіонерів заберуть 30% від виплати: кому ПФУ не повністю зарахує кошти
Одразу після завершення робіт на Прикарпатті фахівці візьмуться за тестування дороги. В залежності від результату, мова йтиме про будівництво автошляхів з вугілля по всій країні.