На Івано-Франківщині почали прокладати експериментальну дорогу з вугілля. Унікальність полягає в тому, що для її будівництва використовують золошлаки — відходи вугільних теплостанцій. Скільки коштуватиме будівництво такої дороги, дізнавалися журналісти програми «Джедаі» на каналі 2+2.
Відео можна переглянути за посиланням.
Перед вугледобувними країнами постійно постає проблема утилізації золошлакових відходів. В Україні щорічно утворюється близько 7,5 млн тонн золошлаків. Міністерство інфраструктури не один рік розглядає ідею будівництва автошляхів саме із вугільних відходів. До прикладу, країни ЄС активно використовують цю технологію, а для України дотепер це перший досвід.
На 900 м експериментальної дороги пішло 300 тонн золи, а бюджет склав 22 мільйони гривень. Фахівці запевняють, що використання золи значно здешевлює вартість дорожнього покриття, адже левова частка витрат йде на виготовлення матеріалів та їх доставку.
Коли скасують графіки відключення світла: хто та як формував черги
Пенсіонерам "навісять" новий фінансовий тягар: ніяких пільг не чекайте
Не наплутайте з показниками лічильників цього місяця: Нафтогаз звернувся до українців
Українців попередили про три місяці без пенсії: у кого будуть проблеми з ПФУ
Одразу після завершення робіт на Прикарпатті фахівці візьмуться за тестування дороги. В залежності від результату, мова йтиме про будівництво автошляхів з вугілля по всій країні.