Українці поскаржилися на чат-бот, який запустила "Укрзалізниця". Одній з пасажирок не могли просканувати квиток, який вона придбала по-новому.
Про це повідомляє "Новини.LIVE".
Нещодавно "Укрзалізниця" запустила чат-бот для продажу квитків. Однак, виявилося, що система не до кінця продумана та не зовсім досконала. Так, в однієї з пасажирок виникли проблеми через чат-бот.
Жінка придбала через застосунок квиток на потяг, але не змогла просканувати його в провідниці. Після цього пасажирку направили до залізничної каси, де їй теж не змогли нічим допомогти.
Готуємо теплі шкарпетки та кофти: синоптики попередили українців про похолодання після Великодня
Більше не видурять гроші: як перевірити, що сайт, банківська картка чи мобільний номер є шахрайськими
Українцям приготували приємний "бонус" до пенсії: хто у черзі на доплати
Пенсіонерам приготували пристойну надбавку, але дадуть не кожному: хтось може надіятись
Згодом виявилося, що квиток, придбаний через чат-бот, може просканувати лише начальник потягу через спеціальну програму. Однак, про це жінці розповіли, коли вона купила новий квиток на той самий поїзд.
Варто зазначити, що, окрім того, пасажирка поскаржилася на поганий тон розмови, а на гарячій лінії їй відмовили у компенсації вартості першого квитка.
Також Знай повідомляв, "Укрзалізниця" потрапила в скандал через продаж кількох квитків на одне місце: "Непроханий сусід". Українцям розповіли про черговий прокол в Укрзалізниці. Частина пасажирів залишилися без своїх місць