Українці поскаржилися на чат-бот, який запустила "Укрзалізниця". Одній з пасажирок не могли просканувати квиток, який вона придбала по-новому.

Про це повідомляє "Новини.LIVE".

Нещодавно "Укрзалізниця" запустила чат-бот для продажу квитків. Однак, виявилося, що система не до кінця продумана та не зовсім досконала. Так, в однієї з пасажирок виникли проблеми через чат-бот.

Скрін, Facebook "Укрзалізниця"

Жінка придбала через застосунок квиток на потяг, але не змогла просканувати його в провідниці. Після цього пасажирку направили до залізничної каси, де їй теж не змогли нічим допомогти.

Популярні новини зараз

Не дадуть ні пенсію, ні субсидію: пенсіонерам знову ускладнили життя - що вимагають

Українцям відключатимуть електроенергію: кому доведеться жити при свічках

Податкова контролюватиме перекази українців: кому приготуватись до штрафів та санкцій

Мобілізація після 60 років: чи можуть ТЦК забирати дідусів до війська

Показати ще

Згодом виявилося, що квиток, придбаний через чат-бот, може просканувати лише начальник потягу через спеціальну програму. Однак, про це жінці розповіли, коли вона купила новий квиток на той самий поїзд.

Укрзалізниця, фото: скріншот з відео

Варто зазначити, що, окрім того, пасажирка поскаржилася на поганий тон розмови, а на гарячій лінії їй відмовили у компенсації вартості першого квитка.

Нагадаємо, до самого фронту: в Україні запустили довгоочікуваний "Слобожанський експрес". Як і куди їде новий поїзд "Слобожанський експрес", який складається всього з трьох вагонів

Раніше Знай писав, 140 км/год і всього 170 місць: Укрзалізниця запустить потяги, як у Європі - встигнуть не всі. "Укрзалізниця" показала нові потяги, запустять у чотирьох напрямках – яким регіонам пощастило

Також Знай повідомляв, "Укрзалізниця" потрапила в скандал через продаж кількох квитків на одне місце: "Непроханий сусід". Українцям розповіли про черговий прокол в Укрзалізниці. Частина пасажирів залишилися без своїх місць