Українці поскаржилися на чат-бот, який запустила "Укрзалізниця". Одній з пасажирок не могли просканувати квиток, який вона придбала по-новому.
Про це повідомляє "Новини.LIVE".
Нещодавно "Укрзалізниця" запустила чат-бот для продажу квитків. Однак, виявилося, що система не до кінця продумана та не зовсім досконала. Так, в однієї з пасажирок виникли проблеми через чат-бот.
Жінка придбала через застосунок квиток на потяг, але не змогла просканувати його в провідниці. Після цього пасажирку направили до залізничної каси, де їй теж не змогли нічим допомогти.
Зима 2025−2026 в Україні: чи чекати аномального тепла, різких морозів і снігових сюрпризів - прогноз синоптиків
Ряд українців можуть залишитися без роботи: хто потрапить під скорочення
У школах з'являться нові класи: дітей триматимуть до вечора
Українці, у вас є Приват24? Банк терміново звернувся до клієнтів із заявою, перевіряйте у себе
Згодом виявилося, що квиток, придбаний через чат-бот, може просканувати лише начальник потягу через спеціальну програму. Однак, про це жінці розповіли, коли вона купила новий квиток на той самий поїзд.
Варто зазначити, що, окрім того, пасажирка поскаржилася на поганий тон розмови, а на гарячій лінії їй відмовили у компенсації вартості першого квитка.
Також Знай повідомляв, "Укрзалізниця" потрапила в скандал через продаж кількох квитків на одне місце: "Непроханий сусід". Українцям розповіли про черговий прокол в Укрзалізниці. Частина пасажирів залишилися без своїх місць