На "Монобанк" мало не щодня скаржаться десятки українців з приводу деяких функцій, некоректної роботи представників служби підтримки або дій під час екстрених ситуацій.
Наприклад, на сайті "Мінфіну" з'явилася інформація, 24 грудня 2021 року, що користувач замовила кілька квитків в кінотеатр "Планета кіно", але була змушена повернути їх назад через невідомі обставини.
Кінотеатр надіслав їй повідомлення, що квитки були успішно повернуті, а також гроші повернулися на карту з боку банку. Це стосується нещодавно запровадженої послуги "єПідтримка". Однак кошти так і не повернулися.
"дзвонила на підтримку кінотеатру і там відповіли, що з їхнього боку все необхідне було зроблено, а це банк не перераховує назад гроші. У службі підтримки Монобанку говорять про резерв грошей. Користуюся іншими банками і вперше про це чую. Куди звертатися, щоб їх повернути. Готова судитися", - пише Українка в публікації.
Всіх чоловіків змусять встановити "Резерв+": які зміни чекають мобілізацію
Подачу газу тимчасово припинять: газовики попереджають українців про ремонтні роботи до кінця листопада
Українцям дозволили не сплачувати за комунальні послуги: коли рахунки можна "заморозити"
Приємна несподіванка: в Україні почали знижуватись ціни на деякі овочі
"За правилами міжнародної платіжної системи терміни зарахування повернення на карту можуть варіюватися від 3 до 30 днів календарних днів", - заявив представник банку під негативним відгуком.
Нагадаємо, головне за ніч: відкриті "диньки" Насті Каменських, нові правила на ЗНО-2022, чорний список українських банків і старт Різдвяного посту
Як повідомляв "Знай.ua", ПриватБанк, Укрсиб і Монобанк: список "скалок" для боржників збільшився, кому дозволили блокувати рахунки
Знай.ua писав, українець втратив тисячі грн з самої "безпечної" карти: "Гроші відлітають на розваги"