Українець придбав собі новий мобільний номер оператора lifecell, проте не очікував того, що на нього посипляться погрози і настирливі дзвінки. Свій відгук про компанію він залишив на сторінці otzyvua.
"Купив собі пакет, з більш красивим номером, ніж старий, безмеж 90 грн, він, мабуть якогось боржника, хоча новий запечатаний був, відразу після активації посипалися дзвінки з погрозами про борги, про суди і т. д.», - скаржиться клієнт.
Він додав, що заблокувати небажаних абонентів не виходить ніяк, тому що вони дзвонять зі прихованих номерів.
Крім того, виявилося, що перейти на інший тариф – теж досить дороге задоволення.
Міноборони спростило ВЛК: як тепер довести хворобу мобілізованим
Збіднілих пенсіонерів обкладуть штрафами: у кого заберуть до 50% пенсії
Запасайтеся павербанками, ліхтариками та робіть запас їжі: українців попередили
"Ощадбанк" попередив про масштабне нововведення
"Ну ні, думаю, таке не треба, сімку дістав, шкода 90 грн на вітер. Але думаю, сам тариф норм, тим більше він мені потрібен як допоміжний. Переведу, думаю старий номер, де абонплата скажена, але ні тут то було, переклад 50 грн!!! З яких делов??? Я ж все одно буду ваш клієнт??? Та йдіть - но ви лісом, втрачаєте клієнтів, тим більше ні зв'язок не ловить, Ні Інтернет. Привіт із Запоріжжя, бай», - попрощався з компанією ображений українець.
""Новий і запечатаний" це не означає, що ніким раніше не користувався. Номери перевипускаються...", - пишуть у відповідь в коментарях.
Нагадаємо, що українців збираються зобов'язати прив'язувати паспорт до SIM-карти: чим це загрожує
Раніше повідомлялося, що Lifecell майже на місяць залишив українку без зв'язку з рідними