Українець поскаржився на сервіс "Укрзалізниці" за 25 євро. Чоловіку видали постіль з плямами, що не на жарт обурило його.

Про це пасажир Wadim Braun написав на своїй сторінці у фейсбук.

Так, стало відомо, що пасажир "Укрзалізниці" поскаржився на жахливий сервіс у вагонах, хоча за квиток йому довелося заплатити 25 євро. Українець подорожував у фірмовому поїзді сполученням Львів – Київ.

Сервіс Укрзалізниці, фото з фейсбук

Виявилося, що чоловіку видали брудну білизну. На знімку видно, що видана пасажиру постільна білизна вся в плямах і має неприємний вигляд.

Популярні новини зараз

За один долар – 50 гривень: до чого варто готуватися українцям

Землю накрила потужна магнітна буря, як встояти на ногах

Перші 84 дні безкоштовно, потім – 25 гривень: Lifecell запровадив нову послугу задешево

Українців поставили у жорсткі рамки: почнуть обмежувати

Показати ще

"Шановний Ivan Yuryk (СЕО компанії Укрзалізниця), бажаю Вам та всьому начальству “Укрзалізниці” таку чисту постіль додому. Ну і, звичайно ж, також зашморгану спальню", – написав він.

Скріншот допису у фейсбук

В "Укрзалізниці відреагувала на скаргу й вибачилася перед пасажиром за незручності. До того є його попросили надати додаткову інформацію про його подорож, щоб розібратися в ситуації та забезпечити зворотний зв’язок.

Скріншот коментарів

Нагадаємо, "Укрзалізниця" почала заробляти з пасажирів за роздруківку квитків: "Треба постояти в черзі, за звичкою". "Укрзалізниця" ввела нову послугу для пасажирів

Також Знай писав, нехай плацкарт їм буде пухом: поїзд "Укрзалізниці" розвалився на ходу, пасажирам довелося ловити полиці і сумки. Після відправлення поїзда з Чернівців у напрямку Одеси, відразу у кількох пасажирів виникли проблеми

Раніше Знай повідомляв, "Укрзалізницю" закриють? Чи чекає на Україну траспортний колапс через скасування ліцензії та що говорять у компанії. За результатами перевірки співробітниками Укртрансбезпеки було встановлено 116 порушень