Українець поскаржився на сервіс "Укрзалізниці" за 25 євро. Чоловіку видали постіль з плямами, що не на жарт обурило його.

Про це пасажир Wadim Braun написав на своїй сторінці у фейсбук.

Так, стало відомо, що пасажир "Укрзалізниці" поскаржився на жахливий сервіс у вагонах, хоча за квиток йому довелося заплатити 25 євро. Українець подорожував у фірмовому поїзді сполученням Львів – Київ.

Сервіс Укрзалізниці, фото з фейсбук

Виявилося, що чоловіку видали брудну білизну. На знімку видно, що видана пасажиру постільна білизна вся в плямах і має неприємний вигляд.

Популярні новини зараз

Серед осені знову настане весна: синоптики повідомили, якою погодою здивує листопад

Українці платитимуть за доставку газу по-новому: про що варто знати

ПФУ змінив правила ідентифікації: що потрібно знати пенсіонерам

"Нехай роблять з учителем після уроків": українці пропонують звільнити школярів від домашніх завдань

Показати ще

"Шановний Ivan Yuryk (СЕО компанії Укрзалізниця), бажаю Вам та всьому начальству “Укрзалізниці” таку чисту постіль додому. Ну і, звичайно ж, також зашморгану спальню", – написав він.

Скріншот допису у фейсбук

В "Укрзалізниці відреагувала на скаргу й вибачилася перед пасажиром за незручності. До того є його попросили надати додаткову інформацію про його подорож, щоб розібратися в ситуації та забезпечити зворотний зв’язок.

Скріншот коментарів

Нагадаємо, "Укрзалізниця" почала заробляти з пасажирів за роздруківку квитків: "Треба постояти в черзі, за звичкою". "Укрзалізниця" ввела нову послугу для пасажирів

Також Знай писав, нехай плацкарт їм буде пухом: поїзд "Укрзалізниці" розвалився на ходу, пасажирам довелося ловити полиці і сумки. Після відправлення поїзда з Чернівців у напрямку Одеси, відразу у кількох пасажирів виникли проблеми

Раніше Знай повідомляв, "Укрзалізницю" закриють? Чи чекає на Україну траспортний колапс через скасування ліцензії та що говорять у компанії. За результатами перевірки співробітниками Укртрансбезпеки було встановлено 116 порушень