Українець поскаржився на сервіс "Укрзалізниці" за 25 євро. Чоловіку видали постіль з плямами, що не на жарт обурило його.
Про це пасажир Wadim Braun написав на своїй сторінці у фейсбук.
Так, стало відомо, що пасажир "Укрзалізниці" поскаржився на жахливий сервіс у вагонах, хоча за квиток йому довелося заплатити 25 євро. Українець подорожував у фірмовому поїзді сполученням Львів – Київ.
Виявилося, що чоловіку видали брудну білизну. На знімку видно, що видана пасажиру постільна білизна вся в плямах і має неприємний вигляд.
Серед осені знову настане весна: синоптики повідомили, якою погодою здивує листопад
Українці платитимуть за доставку газу по-новому: про що варто знати
ПФУ змінив правила ідентифікації: що потрібно знати пенсіонерам
"Нехай роблять з учителем після уроків": українці пропонують звільнити школярів від домашніх завдань
"Шановний Ivan Yuryk (СЕО компанії Укрзалізниця), бажаю Вам та всьому начальству “Укрзалізниці” таку чисту постіль додому. Ну і, звичайно ж, також зашморгану спальню", – написав він.
В "Укрзалізниці відреагувала на скаргу й вибачилася перед пасажиром за незручності. До того є його попросили надати додаткову інформацію про його подорож, щоб розібратися в ситуації та забезпечити зворотний зв’язок.
Раніше Знай повідомляв, "Укрзалізницю" закриють? Чи чекає на Україну траспортний колапс через скасування ліцензії та що говорять у компанії. За результатами перевірки співробітниками Укртрансбезпеки було встановлено 116 порушень