Пасажири і екіпаж на борту рейсу в Єгипет були оголошені мертвими після того, як дим від сигарети випадково потрапив в несправну кисневу маску, що призвело до смертельної аварії.
Відповідну новину розмістили на порталі «Daily Star»
З'ясувалося, що літак розбився, і трагічно загинуло понад 60 осіб після того, як пілот закурив у кабіні.
Рейс MS804 авіакомпанії EgyptAir впав у море після того, як сигарета викликала витік кисню з аварійної маски.
Катастрофа сталася через кілька миттєвостей після того, як літак втратив управління і потрапив в «смертельну спіраль» над Середземним морем.
Пенсія зросте майже на 1000 грн: хто може сподіватися на підвищення
Долари можна продавати? Що буде з курсом в Україні після приходу Трампа
Приємна несподіванка: в Україні почали знижуватись ціни на деякі овочі
Українцям виплатять по 4 500 гривень: кому пощастить отримати допомогу
Повідомлялося, що 66 пасажирів і членів екіпажу загинули, коли Airbus A320 занурився в Середземне море на південь від грецького острова Крит в травні 2016 року.
Літак вилетів з Парижа Шарль де Голль у Франції і збив серед інших одного британця, 12 французьких туристів, 30 єгиптян, двох іракців і одного канадця.
Постраждалий британець пізніше був ідентифікований як батько Річард Осман, 40 років, який нещодавно вітав свою новонароджену дочку, всього за три тижні до своєї смерті.
Катастрофа викликала масштабну пошукову операцію, в якій брали участь ВМС США. Було підтверджено, що чорний ящик літака був виявлений на великій глибині недалеко від Греції.
У той час влада Єгипту стверджувала, що знищення було результатом терористичної атаки, незважаючи на те, що жодна терористична організація не взяла на себе відповідальність за передбачуване злодіяння.
Тепер офіційне розслідування показало, що дим від сигарети помилково запалив витік кисню з маски.
Відомо, що єгипетські пілоти курили в кабіні, оскільки під час аварії ця практика не була заборонена, згідно зі звітом авіаційних експертів.
За повідомленням італійського видання Corriere Della Sera, інженер з технічного обслуговування змінив налаштування кисневої маски з нормальної на аварійну, що пізніше спровокувало катастрофу. Його аргументація залишається невідомою.
Досвідчений пілот сказав, що капітан літака Мохамед Саїд Алі Алі Шукаїр повинен був виявити несправну маску ще до зльоту.