Українка з карткою "ПриватБанку" поскаржилася, що з її кредитної картки було списано 9000 грн за плату товарів з американського сайту, який вона не відвідувала і нічого не замовляла.
Про це українка Олена Щербак написала на сайті Мінфіну.
Клієнтка "ПриватБанку" зазначила, що 26 квітня прийшло повідомлення про списання коштів за оплату товарів. Українка вирішила звернутися на гарячу лінію і зареєструвала заяву про шахрайство, після чого її картку заблокували.
Однак, згодом знову прийшло повідомлення про зняття такої ж суми на оплату товарі з того самого сайту. Так, як її картка вже була заблокована, списання не відбулося.
Гороскоп на тиждень 7-13 липня для всіх знаків Зодика: недобиті колишні Овнів, момент істини Стрільців та удар для Раків
Гроші доведеться повертати: ПФУ попередив про неточності з виплатами
Пенсію можна збільшити в рази навіть без додаткового стажу: українцям підказали лайфхак
Гроші прийдуть окремо від пенсії: українці можуть отримати допомогу, про яку мало хто знає - інструкція
" На наступний день, я звернулася в поліцію, і була вже 4 людиною, за 1 день, в кого ситуація повторювалась ідентично. Тобто в 1 і то й же день, у 4 різних людей, з їх кредитних карток, відкритих в один період, знято однакову суму, одним і тим же сайтом, картки ніхто не втрачав, ніяких даних нікому не повідомляв. Я вважаю, що Приватбанк не поспішає розглядати такі скарги, тому що витік даних саме з банку, очевидний. Але в такий складний час наживатися на своїх клієнтах, це низько", - підсумувала вона.
Нагадаємо, "ПриватБанк" почне списувати гроші з карток українців: що відомо.
Раніше портал Знай писав, українка з карткою "ПриватБанку" лишилося без грошей через помилку: "Годують мене брехнею".
Також портал Знай повідомляв, клієнт ПриватБанку залишився за кордоном без грошей: "Заблокували картку".