Київстар має чимало незадоволених клієнтів, а нові скандальні історії все більше вганяють у ступор.

Так, абонент поскаржилася, що мобільний оператор підключив їй послугу, якої вона зовсім не потребує, але зобов'язана платити.

Київстар. Фото: скрін youtube

За словами клієнтки, компанія підключила платну послугу, не повідомивши її. Крім того, жінку не попередили про вартість пакету послуг, як йдеться у відкликанні на сторінці Київстару у Facebook.

Також абонент стверджує, що не потребує цієї послуги, оскільки її пристрій не підтримує інтернет.

Популярні новини зараз

Коли скасують графіки відключення світла: хто та як формував черги

Розмір виплат зміниться: що чекає на пенсіонерів у 2025 році

Зміни в правилах обміну валюти: заначка може перетворитися на розчарування

Мобілізацію урівняли для всіх: українцям оголосили вердикт щодо економічного бронювання

Показати ще

"Мені підключили пакет Скрізь безлім, але я його не замовляла. Скільки він коштує і що це взагалі таке? Тим більше, що мій звичайний телефон не підтримує інтернет-зв'язок", - написала вона.

Київстар відреагував на відкликання та заявив, що кожному абоненту індивідуально підключають цей тариф, від чого залежить і сама вартість пакету. Однак клієнтка продовжувала наполягати на тому, що їй не потрібна ця послуга, і вона її не замовляла. У результаті їй запропонували вирішити це питання особисто.

"Навіщо мені це підсунули", - запитала клієнтка.

Відгук абонента та відповідь Київстару, скріншот.

Нагадаємо, "Київстар" закриває популярні тарифи: що зміниться для абонентів

Крім того, Знай.ua повідомляв, "Домашній Інтернет" від Київстару зламався: компанія звернулася з інструкціями

Вам буде цікаво дізнатися київстар встановлює жорсткі обмеження на період відключення світла