Київстар має чимало незадоволених клієнтів, а нові скандальні історії все більше вганяють у ступор.
Так, абонент поскаржилася, що мобільний оператор підключив їй послугу, якої вона зовсім не потребує, але зобов'язана платити.
За словами клієнтки, компанія підключила платну послугу, не повідомивши її. Крім того, жінку не попередили про вартість пакету послуг, як йдеться у відкликанні на сторінці Київстару у Facebook.
Також абонент стверджує, що не потребує цієї послуги, оскільки її пристрій не підтримує інтернет.
Пенсії та соцдопомога: чи будуть перебої з виплатами через дефіцит бюджету
ПриватБанк бере комісію за зняття грошей: про які додаткові витрати варто знати
ПФУ перевірить майно кожного: через що можуть скасувати виплати
Ануляція субсидій: які зміни стануть приводом для скасування допомоги
"Мені підключили пакет Скрізь безлім, але я його не замовляла. Скільки він коштує і що це взагалі таке? Тим більше, що мій звичайний телефон не підтримує інтернет-зв'язок", - написала вона.
Київстар відреагував на відкликання та заявив, що кожному абоненту індивідуально підключають цей тариф, від чого залежить і сама вартість пакету. Однак клієнтка продовжувала наполягати на тому, що їй не потрібна ця послуга, і вона її не замовляла. У результаті їй запропонували вирішити це питання особисто.
"Навіщо мені це підсунули", - запитала клієнтка.
Нагадаємо, "Київстар" закриває популярні тарифи: що зміниться для абонентів
Крім того, Знай.ua повідомляв, "Домашній Інтернет" від Київстару зламався: компанія звернулася з інструкціями
Вам буде цікаво дізнатися київстар встановлює жорсткі обмеження на період відключення світла