Київстар має чимало незадоволених клієнтів, а нові скандальні історії все більше вганяють у ступор.
Так, абонент поскаржилася, що мобільний оператор підключив їй послугу, якої вона зовсім не потребує, але зобов'язана платити.
За словами клієнтки, компанія підключила платну послугу, не повідомивши її. Крім того, жінку не попередили про вартість пакету послуг, як йдеться у відкликанні на сторінці Київстару у Facebook.
Також абонент стверджує, що не потребує цієї послуги, оскільки її пристрій не підтримує інтернет.
Коли скасують графіки відключення світла: хто та як формував черги
Розмір виплат зміниться: що чекає на пенсіонерів у 2025 році
Зміни в правилах обміну валюти: заначка може перетворитися на розчарування
Мобілізацію урівняли для всіх: українцям оголосили вердикт щодо економічного бронювання
"Мені підключили пакет Скрізь безлім, але я його не замовляла. Скільки він коштує і що це взагалі таке? Тим більше, що мій звичайний телефон не підтримує інтернет-зв'язок", - написала вона.
Київстар відреагував на відкликання та заявив, що кожному абоненту індивідуально підключають цей тариф, від чого залежить і сама вартість пакету. Однак клієнтка продовжувала наполягати на тому, що їй не потрібна ця послуга, і вона її не замовляла. У результаті їй запропонували вирішити це питання особисто.
"Навіщо мені це підсунули", - запитала клієнтка.
Нагадаємо, "Київстар" закриває популярні тарифи: що зміниться для абонентів
Крім того, Знай.ua повідомляв, "Домашній Інтернет" від Київстару зламався: компанія звернулася з інструкціями
Вам буде цікаво дізнатися київстар встановлює жорсткі обмеження на період відключення світла