Періодична повірка газового лічильника – гарантія того, що споживач користується справним пристроєм, який правильно рахує обсяги спожитого палива.
Як часто проводиться повірка та хто платить за послугу, розповіли на facebook-сторінці Волинського філії "Газмережі".
Газовики зазначили, що міжповірочний період залежить від класу точності лічильника. Якщо встановлено прилад 1 класу – перевірка кожні 2 роки, якщо клас точності 1,5 – перевірка кожні 8 років.
Плата за періодичну повірку лічильника з побутового споживача не стягується. Послуга надається за рахунок оператора ГРМ.
Перевірки ТЦК на вулиці: чи законна вимога показати телефон
Більше жодних пільг: пенсіонерів змусять платити податок на землю
Грошову допомогу дадуть не всім: що треба підтвердити
Який стаж не зарахують до пенсії: роки роботи просто викинуть
"Періодична повірка лічильника у побутового споживача, здійснюється за рахунок Оператора ГРМ незалежно від того, чи є він власником лічильника газу", - йдеться в повідомленні.
Що буде, якщо не віддати лічильник на перевірку?
Газовики попереджають, що відмовляти представнику ГРМ у доступі до лічильника насамперед не вигідно самому споживачеві. У такому разі змінюється режим нарахування обсягів природного газу відповідно до вимог Кодексу газорозподільних систем.
Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, крайній термін – жовтень: "Газмережі" нагадали, що мають зробити українці до опалювального сезону.
Також наш портал інформував, платити чи ігнорувати: як бути з рахунками за доставку газу, якщо вдома ніхто не проживає.
Крім того, інформаційний портал "Знай" повідомляв, як змінюється плата за доставку газу залежно від пори року: газовики пояснили важливий нюанс.