Періодична повірка газового лічильника – гарантія того, що споживач користується справним пристроєм, який правильно рахує обсяги спожитого палива.

Як часто проводиться повірка та хто платить за послугу, розповіли на facebook-сторінці Волинського філії "Газмережі".

Лічильник газу, скріншот: YouTube

Газовики зазначили, що міжповірочний період залежить від класу точності лічильника. Якщо встановлено прилад 1 класу – перевірка кожні 2 роки, якщо клас точності 1,5 – перевірка кожні 8 років.

Плата за періодичну повірку лічильника з побутового споживача не стягується. Послуга надається за рахунок оператора ГРМ.

Популярні новини зараз

Продукти продаватимуть за новими правилами: чи постраждає звичний раціон українців

Був кашель і смерділо з рота: медики ледве врятували чоловіка, у якого в горлі оселився тарган

"Покинув, два роки шлявся, обжимався...": Оля Цибульська розповіла, що сталося з Винником

Соцвиплати призначатимуть по-новому: українців попередили про важливу зміну

Показати ще

"Періодична повірка лічильника у побутового споживача, здійснюється за рахунок Оператора ГРМ незалежно від того, чи є він власником лічильника газу", - йдеться в повідомленні.

Лічильник газу, скріншот: YouTube

Що буде, якщо не віддати лічильник на перевірку?

Газовики попереджають, що відмовляти представнику ГРМ у доступі до лічильника насамперед не вигідно самому споживачеві. У такому разі змінюється режим нарахування обсягів природного газу відповідно до вимог Кодексу газорозподільних систем.

Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, крайній термін – жовтень: "Газмережі" нагадали, що мають зробити українці до опалювального сезону.

Також наш портал інформував, платити чи ігнорувати: як бути з рахунками за доставку газу, якщо вдома ніхто не проживає.

Крім того, інформаційний портал "Знай" повідомляв, як змінюється плата за доставку газу залежно від пори року: газовики пояснили важливий нюанс.