Клієнтка Monobank поскаржилася, що їй безпідставно анулювали кредитний ліміт на карті, на який вона дуже сподівалася. Про це свідчить відгук на порталі "Мінфін".

Українка заявила, що тривалий час є клієнткою Monobank. При цьому регулярно користувалася кредитним лімітом і вчасно погашала всі платежі, тож жодних питань до її кредитної історії не могло бути. Але в один момент банк анулював усі кредитні кошти.

Карта Monobank. Фото: скрін youtube

"Монобанк безпідставно анулював мій кредитний ліміт, яким я користувалася регулярно протягом багатьох років. У мене ідеальна кредитна історія, я неодноразово брала оплату частинами, кожного, жерсть, дня розраховувалася в магазині і ніколи не прострочила жодного платежу", - написала жінка.

У Monobank пояснили, що рішення про нарахування або ануляцію лімітів приймаються системою автоматично на підставі безлічі факторів.

Популярні новини зараз

На порозі хлібної кризи: українців шокували новими цінами – і це не межа

Увага на квитанції: українців попередили про платіжки за комуналку

Суцільний головний біль: 3 знаки Зодіаку, які не годяться в дружини

Сніг, мінусова температура та сильний вітер: синоптикиня розповіла, чи буде рання зима восени 2024 року

Показати ще

Monobank. Фото: скрін youtube

"Просимо вибачення, що при роботі з нами у вас виникли такі емоції. Дійсно, система на підставі більш ніж 1000 факторів може знизити ліміти, проте ми завжди поруч і готові допомогти", - відповіли у банку.

Фахівці заявили, що у ручному режимі проведуть повернення кредитних лімітів клієнтці.

Скарга на Monobank. Фото: скрін Мінфін

Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, українці зможуть економити, граючи в гру: Мonobank запускає новий сервіс з несподіваним бонусом.

Також наш портал інформував, проблеми з оплатою комуналки через ПриватБанк: клієнти скаржаться на зникнення платежів.

Крім того, ми писали, без зарплати та по вуха у кредитах: ПриватБанк ускладнює життя клієнтам.