Клієнтка Monobank поскаржилася, що їй безпідставно анулювали кредитний ліміт на карті, на який вона дуже сподівалася. Про це свідчить відгук на порталі "Мінфін".
Українка заявила, що тривалий час є клієнткою Monobank. При цьому регулярно користувалася кредитним лімітом і вчасно погашала всі платежі, тож жодних питань до її кредитної історії не могло бути. Але в один момент банк анулював усі кредитні кошти.
"Монобанк безпідставно анулював мій кредитний ліміт, яким я користувалася регулярно протягом багатьох років. У мене ідеальна кредитна історія, я неодноразово брала оплату частинами, кожного, жерсть, дня розраховувалася в магазині і ніколи не прострочила жодного платежу", - написала жінка.
У Monobank пояснили, що рішення про нарахування або ануляцію лімітів приймаються системою автоматично на підставі безлічі факторів.
Зміни в правилах обміну валюти: заначка може перетворитися на розчарування
"Бусифікацію" обіцяють викорінити: ТЦК застосують новий підхід до мобілізації
Пенсіонерам "навісять" новий фінансовий тягар: ніяких пільг не чекайте
Багатогодинні черги до ТЦК відміняються: у "Резерв+" запрацювала довгоочікувана функція
"Просимо вибачення, що при роботі з нами у вас виникли такі емоції. Дійсно, система на підставі більш ніж 1000 факторів може знизити ліміти, проте ми завжди поруч і готові допомогти", - відповіли у банку.
Фахівці заявили, що у ручному режимі проведуть повернення кредитних лімітів клієнтці.
Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, українці зможуть економити, граючи в гру: Мonobank запускає новий сервіс з несподіваним бонусом.
Також наш портал інформував, проблеми з оплатою комуналки через ПриватБанк: клієнти скаржаться на зникнення платежів.
Крім того, ми писали, без зарплати та по вуха у кредитах: ПриватБанк ускладнює життя клієнтам.