Один із клієнтів державного банку "Ощадбанк" звернувся зі скаргою щодо безпідставного блокування своїх рахунків та виникнення несправедливого боргу. Проблему не вдалося вирішити на місці у відділенні банку.

Ця історія була опублікована на порталі Мінфін, де користувачі можуть залишати відгуки про роботу фінансових установ.

За словами постраждалого, він регулярно використовував Ощадбанк для переказів між картками, оплат покупок та інших фінансових операцій. Водночас він ніколи не був кредитним клієнтом банку.

"Ощадбанк". Фото: скрін youtube

Клієнт стверджує, що Ощадбанк має тенденцію блокувати картки за будь-які перекази на Monobank. Це змушує його постійно писати заяви на розблокування. Також він висловлює незадоволення високими комісіями за зняття готівки та перекази коштів.

Популярні новини зараз

З 1 жовтня українські АЗС різко змінять ціни на пальне

Виправдання не спрацюють: ТЦК жорстко покарають чоловіків за відмову

В Україні хочуть створити армію, якій не треба буде воювати: "Ти не скажеш, що біг до іншої країни"

Три категорії пенсіонерів, кому піднімуть виплати

Показати ще

Рахунки чоловіка були заблоковані через фінансовий моніторинг після одного з переказів. Попри те, що він підписав документи на ліміти до 500 тисяч гривень на місяць, його рахунки заблокували після обороту всього 150 тисяч гривень.

"Одного дня, 17 червня, я отримав повідомлення про арешт на рахунки. Коли зайшов у додаток, побачив, що гривнева дебетова картка мала мінус 12,5 тисяч гривень, а доларова — мінус 305 доларів. І до того ж зазначений щомісячний платіж у розмірі 1800 гривень. При цьому на рахунках було всього близько 100-150 гривень," — розповів чоловік.

Банкомат "Ощадбанка". Фото з відкритих джерел

Спочатку він планував виплатити борг, але згодом вирішив, що це не має сенсу. Через місяць банк надіслав повідомлення, щоб клієнт не звертав уваги на арешт, оскільки це була помилка. Банківські представники обіцяли зв'язатися для обговорення "підозрілих операцій по карті".

"Ніхто зі мною не зв'язувався. Коли я зателефонував на гарячу лінію, мене відправили до відділення. Там я підписав заяву на розблокування особистого кабінету, але співробітниця сказала, що арешт знову накладено. Як взагалі працює служба безпеки банку? То блокують, то ні, повна невизначеність. Через тиждень кабінет не розблокували," — скаржиться клієнт.

Наступне повідомлення від банку вимагало погасити борг для розблокування рахунків. Клієнт намагався здійснити переказ за номером картки, але перекази поверталися. Після переказу за IBAN повідомлень не надійшло.

Він наголосив, що не збирається виплачувати "фіктивний" борг.

"Якщо потрібно, я прийду у відділення ще раз. Втомився від цієї метушні. Зв'яжіться зі мною. Усі операції не мають мети отримання доходу. Я не маю прибутку з p2p переказів. Якщо бачите лише суми, що заходять, але не враховуєте суми, що йдуть — мені шкода. Доходи — це інше," — підкреслив він.

Чоловік додав, що за більш ніж півтора місяця не знайшов жодних виконавчих проваджень у реєстрах. Поки що представники Ощадбанку ніяк не прокоментували цю ситуацію.

Нагадаємо, Блокування карток та урізання лімітів: ПриватБанк "кошмарить" клієнтів обмеженнями

Раніше ми розповідали, що Пенсійні картки можуть "обнулити": хто ризикує втратити чесно зароблені виплати

Також, Не доведеться платити відсотки: які кредити українців компенсує держава