ПриватБанк застосовує санкції за деякі операції за картками. Про це свідчить скарга на порталі Мінфін.

Клієнтка "Привату" розповіла, що отримала грошовий переказ на картку, яку незабаром оскаржив відправник. Банк вимагає у неї повернути суму.

Карта ПриватБанку. Фото: скрін youtube

"Мені повідомили, що на переказ, який було зараховано на мою картку, було направлено скаргу і вимогу повернути цю суму назад", - поділилася клієнтка.

Втім, жінка відмовилася повертати суму, надавши банку докази, що кошти було зараховано не помилково. В результаті "ПриватБанк" застосував санкції, обмеживши доступ до коштів на карті, зокрема до тих, що не мали відношення до оскарженої операції.

Популярні новини зараз

Гороскоп на 21 листопада для всіх знаків Зодіаку: час покінчити з мотлохом у голові та справах настав

Плюс 2361 грн на картку щомісяця: хтось із пенсіонерів у 2025 році отримає солідний бонус

Українцям виплатять по 4 500 гривень: кому пощастить отримати допомогу

По 3600 грн на руки три місяці поспіль: кільком категоріям українців виплатять допомогу

Показати ще

Приватбанк. Фото: скрін youtube

"Після відмови мною у поверненні оскарженої суми, мені повідомили у банку у відмові в обслуговуванні та утримують оскаржену суму, а також інші кошти, що не мають жодного відношення до оскарженої суми", - скаржиться українка.

Фахівці ПриватБанку відреагували на скаргу та заявили, що обмеження введені у зв'язку з підозрою у шахрайстві.

"На жаль, наразі між Вами і банком обмежена співпраця в зв'язку з рухом коштів на картці, що мали шахрайський характер", - йдеться у повідомленні.

Скарга на ПриватБанк. Фото: скрін Мінфін

Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, термінали ПриватБанку не розпізнають купюри: клієнти втрачають тисячі гривень.

Також наш портал інформував, ПриватБанк компенсує частину витрат на комунальні платежі: кому і скільки.

Крім того, інформаційний портал Знай повідомляв, ліміт оплати – функція "пустушка": у ПриватБанку пояснили, як ефективно захистити кошти на карті.