Після інциденту жінка звернулася на гарячу лінію ПриватБанку. Їй пообіцяли, що гроші обов'язково надійдуть на рахунок, але після деякого часу цього не сталося. Клієнтка тричі перепитувала про статус своєї транзакції і кожного разу отримувала ті ж обіцянки, але гроші не були зараховані на рахунок.
Жінка була обурена тим, що співробітники банку не змогли надати конкретні гарантії повернення коштів і не виявили ініціативи у вирішенні проблеми. Вона зазначила, що навіть така незначна сума, як 500 гривень, виявилася проблемною, і банк не готовий допомогти або повернути гроші.
Клієнтка вважає, що ситуація показує недостатню відповідальність банку, особливо якщо врахувати, що вона змогла поповнити рахунок на більшу суму і не втратила всі 20 тисяч гривень. Вона розчарована відсутністю реальної підтримки та вирішення проблеми з боку ПриватБанку.
Гороскоп на тиждень 7-13 липня для всіх знаків Зодика: недобиті колишні Овнів, момент істини Стрільців та удар для Раків
Повістку більше не принесуть: у липні звільнять від мобілізації ще три категорії чоловіків
Пенсію можна збільшити в рази навіть без додаткового стажу: українцям підказали лайфхак
Українців накриють масштабні перевірки у липні: нові правила варто знати, аби не втратити виплати
У відповідь на скаргу ПриватБанк повідомив, що спеціалісти перевіряють інформацію та розглядають ситуацію. Вони пообіцяли надати додаткову інформацію клієнтці в особистих повідомленнях після завершення розгляду. Банк вибачився за завдані незручності.
Нагадаємо, термінали ПриватБанку не розпізнають купюри: клієнти втрачають тисячі гривень
Раніше ми писали про те, що розплатився телефоном - залишився без картки ПриватБанку: українців попередили про неприємності
Крім того, Знай.ua повідомляв, в Ощадбанку неможливо вирішити проблеми: клієнти скаржаться на бездушних роботів