Комунальні послуги й так забирають чимало грошей, тож ніхто не бажає зайвий раз переплачувати, наприклад, за ту саму воду. Щоб убезпечити себе від "сюрпризів" у платіжках слід пам'ятати про простий, але важливий нюанс. Про це нагадав "Київводоканал".
Щоб уникнути зайвих нарахувань у рахунках за холодне водопостачання, необхідно не забувати вчасно і правильно передавати показники квартирних лічильників.
Клієнти "Київводоканалу" можуть зробити це кількома способами:
- через "Особистий кабінет" на сайті підприємства;
- через месенджери Viber та Telegram;
- через сервіс Portmone.com у розділі "Передача показників".
- за телефоном контакт-центру Київводоканалу (044) 202-02-02 або 0-800-301-581;
- записати свідчення у відповідній графі платіжного повідомлення під час оплати у банківських установах.
Ощадбанк скасував обмеження для власників карток: що стане безкоштовним
Є умова, вводять ліміт на 30 днів: що буде з тарифом на світло з 1 грудня
Плюс 2361 грн на картку щомісяця: хтось із пенсіонерів у 2025 році отримає солідний бонус
"Ощадбанк" блокує пенсійні картки: хто може втратити останні копійки
Прийом показників лічильників проводиться щомісяця з 10 числа до останнього дня місяця. З 1 по 9 число облікові бази закриваються для обробки даних та формування платіжок.
Передавати постійні показники слід тим, хто тимчасово не користується водою.
"Якщо ви залишили домівку та не користуєтесь водою, все одно необхідно подавати показники з різницею "0", тобто ті ж самі, що ви надавали минулого разу", - йдеться в повідомленні.
Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, тарифи на воду: чи зростуть суми в рахунках українців.
Також наш портал інформував, комуналка почне викачувати ще більше грошей: чому може вирости платіжка за доставку газу.
Крім того, інформаційний портал Знай повідомляв, контролери "Київтеплоенерго" навідаються до кожної квартири: анонсовано масштабні перевірки.