Електронні трудові книжки розпочали діяти на території України з початку червня 2021 року.
Вони є аналогом паперової трудової книжки. Щоб оцифрувати паперову версію українцям та їхнім роботодавцям дали термін у 5 років.
Таку інформацію повідомили у Східному міжрегіональному управлінні Державної служби України з питань праці.
Дані про трудової діяльності громадянина може внести як він сам, так і його роботодавець. При додаванні інформації до електронного документа важливо врахувати, що дані автоматично підтягуються тільки з 2004 року.
Обережно, поставте коробку на місце: українців попередили про небезпечні яйця у супермаркетах
"Спочатку їй потрібно...": відома тарологиня відповіла, чи врятує Україну жінка
Три категорії пенсіонерів, кому піднімуть виплати
ТЦК похвалилися, на скільки мільйонів вдалося "подоїти" ухилянтів
Якщо працівник має стаж до цього року, йому необхідно надати таку інформацію особисто, надавши відскановані копії документів, записи в трудовій книжці, що підтверджують реальний факт роботи на цьому місці. Важливо врахувати і той факт, що, крім документів про трудовий стаж, необхідно додати відскановані документи про здобуту освіту, свідоцтво народження дитини, військовий квиток та інші. На всю цю процедуру законодавством відведено 5 років.
Внаслідок впровадження електронної книги з'являється можливість удосконалення обліку трудової діяльності громадянина, значно зменшиться паперовий документообіг. Самі ж працівники зможуть будь-якої миті перевірити стаж і при виході на пенсію не входитимуть до Пенсійного фонду.
Нагадаємо, що платитимуть три місяці поспіль: українцям надають нову фінансову допомогу.
Раніше ми повідомляли, що залишився місяць: субсидії різко зміняться – грошей на комуналку дадуть більше.