На сайті Мінфіну клієнти компаній залишають правдиві відгуки щодо роботи різних компаній.
Так, під шквал невдоволення можуть потрапити поштові відділення та навіть банки. Не оминуло це і "ПриватБанк".
Судячи з кількості негативних відгуків, сервіс компанії бажає кращого. Блокування карток, перерахування коштів без відома клієнтів та не реагування на скарги. Але нещодавно фінансова установа "відзначилася" кілька разів.
Клієнтка банку скаржиться, що ще 23 вересня внесла до банкомату кругленьку суму, але на банківський рахунок вона не надійшла. На гарячій лінії банку ухвалили скаргу, але згодом повідомили – грошей не знайдено. Жінку обурює, що замість розібратися, банк просто "морозить" її скаргу і радить звернутися повторно. Але й у цій ситуації стався "маленький" нюанс - повторно скаргу оператори фінустанови не приймають.
Є умова, вводять ліміт на 30 днів: що буде з тарифом на світло з 1 грудня
Мобілізацію урівняли для всіх: українцям оголосили вердикт щодо економічного бронювання
Росія може завдати потужного удару по Україні 20 листопада: посольство США застерегло всіх
Хто не виконає вимоги ПФУ – залишиться без пенсії: кому призупинять виплати
Офіційної відповіді на скаргу клієнтки на сайті від банку поки що не було. Але клієнтка не має наміру здаватися. Спочатку вона планує піти у відділення "ПриватБанку" та написати скаргу, а вже потім відвідати і поліцію.
Нагадаємо, що ПриватБанк скасовує комісії з переказів: хто може скористатися.
Раніше ми повідомляли, що ПриватБанк запускає нові карти: що зміниться для отримувачів пенсій та соцвиплат.
Також ми повідомляли про відмивання грошей через інтернет: "ПриватБанк залишає клієнтів без захисту".