Українці регулярно скаржаться, що "Нафтогаз" нараховує їм зайві куби, через що їх зобов'язують сплатити вигадані борги.
Також компанія часто зв'язується з клієнтами щодо заборгованості, якої немає.
Жінка розповіла свою історію у Facebook під постом компанії про те, що робити у разі несправедливого нарахування заборгованості. За словами клієнтки, "Нафтогаз" буквально "намалював" їй борг, який насправді належить сусідці.
Справа в тому, що вона одного разу допомагала сусідці передати показання газового лічильника зі свого телефону. Невідомо як, але "Нафтогаз" вважав, що заборгованість стосується її рахунку, а не сусідки.
Долари з "заначки" можуть розчарувати: почали діяти нові правила обміну валюти
В Україні 60-річні більше не зможуть вийти на пенсію: коли та як зміняться вимоги до стажу
Доведеться відпрацювати диплом: студентам оголосили нові правила
Українців попередили про три місяці без пенсії: у кого будуть проблеми з ПФУ
"Я згодна, якби дзвонили за мій борг (якого немає), але дзвонять за борг сусідки, якій я колись допомагала передати показники зі свого телефону", - написала жінка.
Представник компанії запропонував з'ясувати деталі в особистому листуванні, а також надав інші способи зв'язатися з "Нафтогазом" для вирішення проблем:
- написати на електронну пошту client@gas.ua,
- звернутися до чат-боту GASUA (у Вайбері, Телеграмі)
- зателефонувати за телефонами гарячої лінії: 066-300-28-88; 098-300-28-88; 093-300-28-88.
Нагадаємо, що пенсіонери також отримають свою "тисячу" на карту: кому адресовано надбавку.
Раніше ми повідомляли, що доведеться сидіти у темряві, навіть без відключень: українцям показали новий тариф на світ.