Клієнти ПриватБанку втрачають тисячі гривень через збої, але не можуть цього довести та повернути гроші. Про це свідчить відгук на порталі "Мінфін".
Зі скаргою на державний банк звернувся українець, який за допомогою терміналу "Привату" намагався поповнити картковий рахунок, але в результаті втратив майже 14 тисяч гривень.
"Поклав кошти в термінал самообслуговування 13 500 грн, кошти на рахунок не прийшли, подав заявку на повернення коштів була відмова", - поскаржився українець.
За словами чоловіка, він кілька разів подавав заявки на повернення коштів, але отримував відмову. У результаті він вирішив зателефонувати до банку, де несподівано почув, що жодного збою не виявлено. Співробітник фінустанови порадив звертатися до правоохоронних органів.
Пенсіонерам виплатять додаткові гроші від держави: які умови та сума
Гороскоп на сьогодні, 12 квітня: кого у суботу чекає несподіване випробування
Пенсіонерам виплатять додаткові 630 гривень: хто отримає доплату
Цивільних братимуть до війська без мобілізації: залучать ТЦК та рекрутингові центри
"Подзвонив оператору, він мені сказав що була детальна перевірка і ніяких збоїв не виявлено, сказав звернутись до поліції стосовно цієї ситуації. Я не розумію як проводиться інкасація що не виявлено зайвих коштів. Приват геть вже знахабнів", - обурився клієнт.
Варто скасувати, що подібні ситуації часом відбуваються і при знятті готівки через банкомати.
Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, українці не можуть розрахуватися в магазинах: ПриватБанк почав блокувати платежі.
Також наш портал інформував, віддай просто так 120 грн: "Ощадбанк" нараховує плату за обслуговування закритих карток.
Крім того, інформаційний портал Знай повідомляв, ПриватБанк змінив тарифікацію популярної послуги: що потрібно знати клієнтам.