Наші читачі вже знають, що за останні кілька місяців один з найбільших державних банків України "ПриватБанк" отримав дуже багато негативних відгуків на адресу своїх послуг і сервісу.
Справа в тому, що багато громадян підозрюють фінустанову в торгівлі особистими даними своїх клієнтів, а також співробітників банку ловили на тому, що вони вкрай недобродушно ставляться до відвідувачів відділень.
Так, нещодавно один з клієнтів банку опинився в дуже непростій ситуації, коли безпосередньо у відділенні банку, маючи на руках свій паспорт, не зміг зняти гроші з рахунку.
Про це стало відомо завдяки новому зверненню клієнта "ПриватБанку" на порталі Minfin у розділі для відгуків.
В Україні змінюють "заморожені" тарифи: які послуги подорожчали більше за інші, є і 60% росту
Будуть великі штрафи: з якого віку юнаків чекають у ТЦК
"Бусифікацію" обіцяють викорінити: ТЦК застосують новий підхід до мобілізації
Пенсіонерам приготували доплати: хто отримає надбавку до пенсії понад 2 тисячі гривень
"Просто офігів. Отримав картку visa signature. Так як великі обороти на рахунку. Видали безкоштовно. Замовив через консьєрж сервіс 60 000 грн. По приходу в банк дізнався, що грошей без телефону зняти не можу, маючи паспорт. Касир паспорт навіть не взяла почала просити здійняти слухавку.
З якого часу ідентифікація телефоном безпечніше за мій паспорт? Тобто будь-яка людина з моїм телефоном може зняти у мене гроші? Це що за маячня. На мої обурення мені ще почали погрожувати викликати охорону. Офігеть - сервіс для клієнтів. Не хоче Приват мої гроші, піду до іншого банку.", - пише українець.
Раніше повідомляли, клієнтам ПриватБанку блокують картки, заплатити неможливо: "Вихідні без грошей".
Як повідомляв Знай.uа, ПриватБанк припиняє роботу: українцям пояснили, що сталося.
Знай.uа писав, клієнт ПриватБанку опинився в аеропорту з неправильним квитком, хоч кидай валізи - "Втратив пристойну суму".