Трапляються інциденти, коли українцям надсилають платіжки за комунальні послуги з необґрунтованими нарахуваннями. Мовчати та переплачувати не варто.
Як діяти у подібних ситуаціях, розповіла начальниця управління захисту прав споживачів та контролю за регульованими цінами ГУ Держпродспоживслужби у Хмельницькій області Олена Лошанюк у коментарі "Суспільному".
Газ, вода, каналізація, опалення, вивіз сміття – у платіжках за ці послуги українці часом помічають підозрілі суми.
"Споживачі скаржаться на необґрунтовані суми нарахувань з постачання та розподілу природного газу, електричної енергії, теплової енергії, гарячої води, централізованого водопостачання, централізованого водовідведення, поводження з побутовими відходами", - зазначила Олена Лошанюк.
В школах запроваджують нові правила: що зміниться для учнів та вчителів
Гороскоп на сьогодні 18 жовтня: стосунки овнів, спілкування близнюків та потреби стрільців
Будинки промерзнуть за півтора дня: хто виживе без опаленння, коли зима вдарить на повну
Пенсіонерам заборонили отримувати зарплату та пенсію одночасно: перевірте, чи це не торкнеться вас
Мовчки переплачувати не варто, адже кожен споживач має право ініціювати перевірку постачальника послуг із подальшим перерахунком платіжки, якщо буде встановлено порушення.
Направляти скаргу варто до управління Держпродспоживслужби своєї області. Зробити це можна як у паперовій, так і в електронній формі.
Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, мешканців багатоквартирних будинків приголомшили тарифним "сюрпризом": послуга подорожчала одразу на 100%.
Також наш портал інформував, підготовка до непростої зими: комунальники розповіли, як зменшити плату за тепло.
Крім того, інформаційний портал Знай повідомляв, комунальники знайшли управу на хитрунів, які не платять роками: позбавляють найважливішого.