Трапляються інциденти, коли українцям надсилають платіжки за комунальні послуги з необґрунтованими нарахуваннями. Мовчати та переплачувати не варто.

Як діяти у подібних ситуаціях, розповіла начальниця управління захисту прав споживачів та контролю за регульованими цінами ГУ Держпродспоживслужби у Хмельницькій області Олена Лошанюк у коментарі "Суспільному".

Платіжка / фото: скріншот Youtube

Газ, вода, каналізація, опалення, вивіз сміття – у платіжках за ці послуги українці часом помічають підозрілі суми.

"Споживачі скаржаться на необґрунтовані суми нарахувань з постачання та розподілу природного газу, електричної енергії, теплової енергії, гарячої води, централізованого водопостачання, централізованого водовідведення, поводження з побутовими відходами", - зазначила Олена Лошанюк.

Популярні новини зараз

Коли скасують графіки відключення світла: хто та як формував черги

Розмір виплат зміниться: що чекає на пенсіонерів у 2025 році

Не наплутайте з показниками лічильників цього місяця: Нафтогаз звернувся до українців

Українцям виплатять по 4 500 гривень: кому пощастить отримати допомогу

Показати ще

Комуналка. Фото: скрін youtube

Мовчки переплачувати не варто, адже кожен споживач має право ініціювати перевірку постачальника послуг із подальшим перерахунком платіжки, якщо буде встановлено порушення.

Направляти скаргу варто до управління Держпродспоживслужби своєї області. Зробити це можна як у паперовій, так і в електронній формі.

Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, мешканців багатоквартирних будинків приголомшили тарифним "сюрпризом": послуга подорожчала одразу на 100%.

Також наш портал інформував, підготовка до непростої зими: комунальники розповіли, як зменшити плату за тепло.

Крім того, інформаційний портал Знай повідомляв, комунальники знайшли управу на хитрунів, які не платять роками: позбавляють найважливішого.