Клієнти державного "Ощадбанку", які отримують пенсії та соціальні виплати, повинні щороку проходити ідентифікацію. Але що відбувається, якщо її пропустити та чи знімаються всі обмеження після повторної ідентифікації, розповідаємо у нашій статті.
Згідно з урядовою постановою №637, внутрішньо переміщені особи та українці, які перебувають за кордоном або на окупованих територіях, повинні щорічно підтверджувати свою особу для отримання виплат.
Якщо пенсіонер не пройшов ідентифікацію вчасно:
-
Пенсійний фонд призупиняє виплати.
Популярні новини заразВід мобілізації в Україні захистили нові категорії: кого не забере ТЦК
Картки перестануть працювати: "Ощадбанк" терміново попередив клієнтів
Ситуація на межі колапсу: восени українці можуть залишитись без газу
Вагітність від 15-річного коштувала міністерці Ісландії у справах дітей посади: правда спливла через 30 років
-
"Ощадбанк" може заблокувати картку.
-
Відновлення виплат можливе лише після проходження ідентифікації.
Якщо людина успішно пройде процедуру, їй повернуть усі невиплачені кошти за період блокування. Жодних обмежень на зняття цих грошей не передбачено – пенсіонер отримає доступ до всіх заощаджень.
Процедуру можна здійснити кількома способами:
-
Особисто у відділенні "Ощадбанку" або Пенсійного фонду.
-
Дистанційно – через електронний підпис "Дія.Підпис" на сайті е-послуг ПФУ.
-
Через відеозв’язок – подавши заявку на порталі е-послуг ПФУ або зателефонувавши на гарячу лінію.
-
За кордоном – у консульствах або дипустановах України.
Навіть після ідентифікації може бути затримка з виплатами. Це пов’язано з тим, що дані про ідентифікацію ще мають надійти до Пенсійного фонду. У такому випадку кошти нарахують у найближчий виплатний період.
Нагадаємо, на балансі "нуль", а банк розводить руками: у клієнтів Monobank гроші зникають у невідомому напрямку
Раніше ми розповідали, що ПриватБанк і Монобанк змінюють правила користування: про що варто знати
Також, вже почалося: банки ввели оновлені правила переказів, що треба знати