Клієнти державного "Ощадбанку", які отримують пенсії та соціальні виплати, повинні щороку проходити ідентифікацію. Але що відбувається, якщо її пропустити та чи знімаються всі обмеження після повторної ідентифікації, розповідаємо у нашій статті.

Згідно з урядовою постановою №637, внутрішньо переміщені особи та українці, які перебувають за кордоном або на окупованих територіях, повинні щорічно підтверджувати свою особу для отримання виплат.

Пенсіонер працює за ноутбуком

Якщо пенсіонер не пройшов ідентифікацію вчасно:

Якщо людина успішно пройде процедуру, їй повернуть усі невиплачені кошти за період блокування. Жодних обмежень на зняття цих грошей не передбачено – пенсіонер отримає доступ до всіх заощаджень.

Пенсіонерка з телефоном в руках

Процедуру можна здійснити кількома способами:

  1. Особисто у відділенні "Ощадбанку" або Пенсійного фонду.

  2. Дистанційно – через електронний підпис "Дія.Підпис" на сайті е-послуг ПФУ.

  3. Через відеозв’язок – подавши заявку на порталі е-послуг ПФУ або зателефонувавши на гарячу лінію.

  4. За кордоном – у консульствах або дипустановах України.

Навіть після ідентифікації може бути затримка з виплатами. Це пов’язано з тим, що дані про ідентифікацію ще мають надійти до Пенсійного фонду. У такому випадку кошти нарахують у найближчий виплатний період.

Нагадаємо, на балансі "нуль", а банк розводить руками: у клієнтів Monobank гроші зникають у невідомому напрямку

Раніше ми розповідали, що ПриватБанк і Монобанк змінюють правила користування: про що варто знати

Також, вже почалося: банки ввели оновлені правила переказів, що треба знати