Наші читачі пам'ятають той факт, що за останні кілька місяців сильно збільшилася кількість скарг на сервіс і послуги одного з найбільших банків України "ПриватБанк". Справа в тому, що багато українців скаржаться не тільки на фінансову сторону питання, але і на те, як співробітники банку ставляться до клієнтів у відділенні - виганяють на вулицю, не міняють купюри і навіть іноді просто не пускають отримати законні послуги.
Однак цього разу справа абсолютно стосується грошей - фінансової сторони. Виявилося, що у одного з клієнтів на картці просто почали зникати гроші. Українець заявив, що банк списує гроші.
Про це стало відомо завдяки новому повідомленню клієнта "ПриватБанку" на порталі Minfin у розділі для відгуків.
"Банк почав автоматично списувати всі під нуль гроші з карток банку, в рахунок якоїсь придуманої заборгованості по якій йде розслідування, на даний момент результатів розслідування ще немає.
"Бісять ТЦК": військовий пояснив, чому воєнкоми перегинають палицю у мобілізації
Перевірки ТЦК на вулиці: чи законна вимога показати телефон
В Україні посилять мобілізацію та укріплять міста: до чого слід готуватися
Більше жодних пільг: пенсіонерів змусять платити податок на землю
На гарячій лінії ліплять стандартними фразами, толком не пояснюючи, коли це закінчиться, оператори скидають один на одного, перемикаються між собою. а все почалося що я почав надавати документи які звільнять мене від нарахування відсотків.
Списання, йде як з зарплатної так і інтернет карти, і кредитки (особисті кошти).", - пише незадоволений клієнт "ПриватБанку".
Раніше повідомляли, шахраї вкрали в українців 75 тисяч гривень, представившись співробітниками ПриватБанку, Київстар та соціальними працівниками.
Як повідомляв Знай.uа, українців навчили створювати паролі, Об які шахраї зламають зуби - "Борг кожного".
Знай.uа писав, самотній холостяк в 69 років пошкодував про порожнє життя- "Одну кинув в аеропорту, іншу - тому що люблю Київ".